eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!a
    tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomaszek <t...@j...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )
    Date: Sun, 31 May 2009 08:23:45 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <gvt8bc$b8r$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: dkp153.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1243751597 11547 83.24.19.153 (31 May 2009
    06:33:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 31 May 2009 06:33:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:488760
    [ ukryj nagłówki ]

    Dokonałem przelewu na druku poczty polskiej na konto firmowe w mBanku.
    Pani w okienku nie widziała żadnych przeciwwskazań ku temu żebym
    zapłacił na tym druku, byleby tylko widniał na nim mój podpis. Przelew
    był zapłatą za towar na aukcji internetowej. Przelewu dokonałem w
    Punkcie Przyjmowania Opłat podlegającemu firmie Żagiel S.A. Wiele razy
    opłacałem tam rachunki i przelewy dochodziły w ciągu 4 dni roboczych (
    na poczcie nawet do 14 dni roboczych ) Teraz jednak stało się inaczej.
    Minęło 5 dni, kasa nie doszła. Sprzedawca natomiast wysłał mi towar,
    towar dostałem. Wychodzę na oszusta. Poszedłem do punktu, pani
    sprawdziła wszystko, przelew przeszedł i nie było zwrotu.
    1.Czy mBank może tak długo księgować przelew? Jakie są Wasze
    doświadczenia w tym temacie z mBankiem? Nie mam konta w mBanku to nie
    sprawdzę.

    2.Co jeśli panienka z okienka pomyliła się i np. z przekazu źle
    przepisała np. jedną cyfrę z numeru konta -- co się stanie wtedy? --
    przelew wróci na mój adres czy kasa przepadnie?

    3.Co zrobić w przypadku, gdy kasa wsiąknie? Do jakiej instytucji się udać?

    4.Czy jest możliwe, aby przelew nie dotarł w ogóle?

    5.Jak długo może maksymalnie iść przelew? Czy regulują to jakieś przepisy?

    Nie mam podstaw sądzić, że sprzedawca jest nieuczciwy, kilka tysięcy
    pozytywnych komentarzy, jeden negatyw od jakiegoś idioty. Doskonały kontakt.
    --
    _____________________________| TOMASZEK |____________________________
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1