  • 1. Data: 2009-03-08 14:25:21
    Temat: Promo 50 złotych gratis Tesco MC
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Może jednak ktoś się skusi ?

  • 2. Data: 2009-03-08 14:45:36
    Temat: Re: Promo 50 złotych gratis Tesco MC
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Może jednak ktoś się skusi ?

    Zamykanie tej karty, będzie pewnie kosztować więcej nerwów i czasu niż
    to 50 PLN...

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-03-08 15:22:39
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szczurwa <s...@g...com> napisał(a):
    > Mo=BFe jednak kto=B6 si=EA skusi ?

    Nie umiem się dokopać do regulaminu promocji - może ktoś zapoda link?

    Czy ta karta ma jakieś obowiązkowe ubezpieczenia miesięczne?

    --
    Sinus

  • 4. Data: 2009-03-08 15:24:44
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Mar, 15:45, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Zamykanie tej karty, będzie pewnie kosztować więcej nerwów i czasu niż
    > to 50 PLN...

    Dla kogoś, kto dokonuje w Tesco zakupów, wydaje mi się ciekawą ofertą
    - raty, rabaty, niski koszt karty...Ja z Tesco chyba zrezygnuję, dwa
    razy pod rząd usiłowali mnie bezczelnie okraść na cenie.

  • 5. Data: 2009-03-08 15:30:29
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Mar, 16:22, "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Nie umiem się dokopać do regulaminu promocji - może ktoś zapoda link?
    >
    > Czy ta karta ma jakieś obowiązkowe ubezpieczenia miesięczne?
    >
    > --
    > Sinus

    http://www.tesco.pl/twoje-finanse/karta-kredytowa.ph

    Z ubezpieczeń można się wykpić.

  • 6. Data: 2009-03-08 15:48:53
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szczurwa <s...@g...com> napisał(a):
    > http://www.tesco.pl/twoje-finanse/karta-kredytowa.ph
    >
    > Z ubezpiecze=F1 mo=BFna si=EA wykpi=E6.

    Właśnie pytałem na infolinii. Aby karta była darmowa przez pierwszy rok,
    trzeba wykonać min. 5 transakcji na 100pln w sumie. A 50zł to nie jest
    uznanie rachunku karty jak z reguły w tego typu promocjach, ale bon na zakupy
    w Tesco :/

    --
    Sinus

  • 7. Data: 2009-03-08 16:04:58
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Mar, 16:48, "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    > uznanie rachunku karty jak z reguły w tego typu promocjach, ale bon na zakupy

    Pięć transakcji to chyba żaden problem w ciągu 12 miesięcy, tym
    bardziej, że w sumie na stówę ? Jedna wizyta na Neste Oil...

  • 8. Data: 2009-03-08 16:10:27
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szczurwa <s...@g...com> napisał(a):
    > Pi=EA=E6 transakcji to chyba =BFaden problem w ci=B1gu 12 miesi=EAcy, tym
    > bardziej, =BFe w sumie na st=F3w=EA ? Jedna wizyta na Neste Oil...

    Jasne. Ale ten bon na 50zł mnie nie kręci, jakby było to uznanie rachunku
    karty to może bym poszedł z zaświadczeniem.

    BTW, gdzie jeszcze "dają za darmo"? Mam już "zaliczonego" Aliora i 100zł, ING
    KK 50zł, ING e-direct 100zł, Getin 60zł. Kto jeszcze płaci za "bankową
    prostytucję"? ;-)

    --
    Sinus

  • 9. Data: 2009-03-08 16:14:36
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Mar, 17:10, "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Jasne. Ale ten bon na 50zł mnie nie kręci, jakby było to uznanie rachunku
    > karty to może bym poszedł z zaświadczeniem.

    Wydadzą Ci bez zaświadczenia...

    > BTW, gdzie jeszcze "dają za darmo"? Mam już "zaliczonego" Aliora i 100zł, ING
    > KK 50zł, ING e-direct 100zł, Getin 60zł. Kto jeszcze płaci za "bankową
    > prostytucję"? ;-)

    Z gotówką to może być problem, ale niektóre co-brandy daja na
    początek punkty, mające wymierną wartość. Citek, Eurobank...

  • 10. Data: 2009-03-08 16:17:56
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Mar, 17:10, "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    Kto jeszcze płaci za "bankową prostytucję"? ;-)

    Bankowa prostytucja ! Niezłe, podoba mi się !