  • 1. Data: 2003-10-03 19:20:48
    Temat: Promocja Inteligo i PC World Komputer - brał ktoś w tym udział??
    Od: "Ktotek" <k...@o...pl>

    Promocja polegała na tym, że jak się otworzyło konto Inteligo z odpowiedniego
    linku dostaje się półroczną prenumeratę PC World... gratis. Trzeba było spełnić
    jeszcze 2 warunki - wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych i dokonać
    transakcji kartą. Warunki te spałniłem i pismo powinienem dostawać od nr
    październikowego. Jest on już od tygodnia w kioskach a ja nie dostałem. Brał
    ktoś udział w tej promocji?? Co z prenumeratą?? A może po prostu tak długo
    trzeba czekać?? Mogę złożyć reklamację ale chyba jest jeszcze trochę zbyt
    wcześnie - nie chcę wychodzić przed orkiestrę... Dziękuję bardzo za
    wypowiedzi...

  • 2. Data: 2003-10-03 19:27:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ktotek wrote:
    jeszcze trochę zbyt
    > wcześnie - nie chcę wychodzić przed orkiestrę... Dziękuję bardzo za
    > wypowiedzi...

    Spoko- przychodzi - ale moze od listopadowego ci przyjsc? Kumplowi
    przyszedl wlasnie 2gi numer :)

  • 3. Data: 2003-10-03 19:30:19
    Od: "ktotek" <k...@o...pl>

    DZiękuję za wypowiedź. Spełniłem warunki do 15-tego września więc powinienem
    dostać od październikowego. Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-10-04 06:42:46
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > trzeba czekać?? Mogę złożyć reklamację ale chyba jest jeszcze trochę zbyt
    > wcześnie - nie chcę wychodzić przed orkiestrę... Dziękuję bardzo za

    Dziala spoko i nie wiem jak im sie to oplaca, ale jakos musi. Po 6 miesiacach
    zrezygnuje z konta i wezme jeszcze raz ( o ile bedzie jeszcze promocja ).
    Dostalem juz 3 numery.

  • 5. Data: 2003-10-04 07:59:35
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Ktotek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > trzeba czekać?? Mogę złożyć reklamację ale chyba jest jeszcze trochę zbyt
    > wcześnie - nie chcę wychodzić przed orkiestrę... Dziękuję bardzo za
    > wypowiedzi...

    Po prostu zadzwoń i spytaj...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-10-04 18:40:53
    Od: "Szemek" <s...@p...NIETSPAMU.onet.pl>

> [...]
    > trzeba czekać?? Mogę złożyć reklamację ale chyba jest jeszcze trochę zbyt
    > wcześnie - nie chcę wychodzić przed orkiestrę... Dziękuję bardzo za

    Późno wysyłają ... mam wrażenie, że dopiero jak dostaną zwroty z kiosków :P

    --
    Pozdrawiam,
    Szemek