  • 1. Data: 2003-10-03 21:05:41
    Temat: kolejne placowki Eurobanku
    Od: "crossmen" <a...@p...onet.pl>

    w Zabrzu Eurobank otworzyl swoje podwoje na ul.3-go Maja.... tuz za
    wiaduktem.... ciekawe czy otworza tez w M1 i Platanie??

    crossmen

  • 2. Data: 2003-10-04 07:18:31
    Temat: Re: kolejne placowki Eurobanku
    Od: "yousarian" <yousarian@BEZ_TEGOo2.pl>

    Rzeszów ul 3 maja - odzial "tradycyjny" czynny od tygodnia
    Ma byc jeszcze jeden w jakims cenrum handlowy i ja mam ciagla owarta pozycje
    na prace troszka to smieszne z ich strony ale poczekam z opinia jak sie to
    wszystko skonczy u nas w miescie

    pozdr

  • 3. Data: 2003-10-04 07:18:34
    Od: "Przemek" <p...@U...pl>

    Użytkownik "yousarian" <yousarian@BEZ_TEGOo2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pozycje
    > na prace troszka to smieszne z ich strony ale poczekam z opinia jak sie to

    Witam!
    Radom, Centrum Handlowe M1, stand, otwarte od dzis 4.10.03.
    Pozdro
    Przemek

  • 4. Data: 2003-10-04 08:08:29
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "crossmen" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > w Zabrzu Eurobank otworzyl swoje podwoje na ul.3-go Maja.... tuz za
    > wiaduktem.... ciekawe czy otworza tez w M1 i Platanie??

    W Bytomiu też widziałem na Dworcowej. A w bytomskim M1 widziałem wczoraj
    stoisko... W końcu w M1 Bytom pojawiły się dwa bankomaty, bo nie było
    żadnego. Teraz bankomat Eurobanku w stosiku i Euronet na stoisku mBanku.
    Oczywiście wpłatomatów nie ma ani tu ani tu...

    BTW zastanawia mnie, dlaczego bankomat na stoisku mBanku jest tak słabo
    oznaczony jako Euronet. Jedynie napisy na ekranie czasami, ale ogólnie jest
    oznaczony jako mBank. Gdyby ludzie wiedzieli, że to Euronet pewnie częściej
    by korzystali...

    Aha, po zalogowaniu się do mBanku w mKiosku i kliknięciu na kontakt z mLinią
    terminal troszkę wariuje - wywala puste okno na cały ekran. Można pomyśleć,
    że się zawiesił i odejśc od stanowiska, co już chciałem uczynić. Jednak na
    szcżęście nachyliłem się bardziej nad terminalem i zauważyłem przyciski
    wstecz na samym dole ekranu.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-10-04 23:02:41
    Od: "Daniel Biernacki" <d...@p...onet.pl>

    Panowie macie jakis spis bankomatow eurobanku w Warszawie?????? Dzis
    rozmawialem z konsultantem, ktory nie byl w stanie powiedziec mi szczegolow
    oprocz tego ze jest 20 punktow

    Pozdrawiam
    Daniel
    www.art-magazyn.pl