-
1. Data: 2004-11-07 14:17:04
Temat: Promocja karty kredytowej CitiBank
Od: "mirek" <mirrud@spam poczta.onet.pl>
czy ktoś może wie o co chodzi?
czy po roku można się wycofac bez dodatkowej opłaty?
a może są jakieś haczyki?
-
2. Data: 2004-11-07 14:54:07
Temat: Re: Promocja karty kredytowej CitiBank
Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>
mirek wrote:
> czy ktoś może wie o co chodzi?
> czy po roku można się wycofac bez dodatkowej opłaty?
> a może są jakieś haczyki?
Zapewne ten sam haczyk co zwykle w Citi. Oczywiście nie powiedzieli ci że
pakiet bezpieczeństwa jest obowiązkowy i kosztuje 6,50 zł za każdy miesiąc,
kiedy karta była użyta?
Bogdan B.
-
3. Data: 2004-11-07 17:05:20
Temat: Re: Promocja karty kredytowej CitiBank
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
mirek <mirrud@spam poczta.onet.pl> wrote:
> czy ktoś może wie o co chodzi?
> czy po roku można się wycofac bez dodatkowej opłaty?
> a może są jakieś haczyki?
6,5 zl za ubezpieczenie (chyba, ze nie wykonasz w miesiacu zadnej
transkacji)
karna oplata za spoznienie sie ze splata,
jakies kosmiczne oprocentowanie (realna stopa podchodzaca po 50%)
Z drugiej strony bardzo dobra jakos uslug ze strony bankow. Czyli - za
jakosc sie placi ;)
--
Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich
oferty!
-
4. Data: 2004-11-08 09:05:41
Temat: Re: Promocja karty kredytowej CitiBank
Od: "Dave" <d...@o...pl>
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
napisał w wiadomości > 6,5 zl za ubezpieczenie (chyba, ze nie wykonasz w
miesiacu zadnej
> transkacji)
> karna oplata za spoznienie sie ze splata,
> jakies kosmiczne oprocentowanie (realna stopa podchodzaca po 50%)
>
> Z drugiej strony bardzo dobra jakos uslug ze strony bankow. Czyli - za
> jakosc sie placi ;)
co rozumiesz pod pojeciem jakosc obslugi ? Mam 2 KK i zadna mnie jeszcze nie
zawiodla. W czym bylaby lepsza KK Citi ?
D.
-
5. Data: 2004-11-08 09:22:09
Temat: Re: Promocja karty kredytowej CitiBank
Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>
Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cmncne$o53$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
> napisał w wiadomości > 6,5 zl za ubezpieczenie (chyba, ze nie wykonasz w
> miesiacu zadnej
> > transkacji)
> > karna oplata za spoznienie sie ze splata,
> > jakies kosmiczne oprocentowanie (realna stopa podchodzaca po 50%)
> >
> > Z drugiej strony bardzo dobra jakos uslug ze strony bankow. Czyli - za
> > jakosc sie placi ;)
>
> co rozumiesz pod pojeciem jakosc obslugi ? Mam 2 KK i zadna mnie jeszcze
nie
> zawiodla. W czym bylaby lepsza KK Citi ?
W tym właśnie _podobno_ tkwi różnica - jak już Cię jakaś karta zawiedzie, to
rozwiązanie takiego problemu w Citi _podobno_ byłoby najlepsze/najprostsze
itp. Aczkolwiek nie wiem, bo nie miałem dotychczas żadnych specjalnych
problemów.
--
Pozdrawiam,
Washko
-
6. Data: 2004-11-08 09:22:13
Temat: Re: Promocja karty kredytowej CitiBank
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
Dave <d...@o...pl> wrote:
> co rozumiesz pod pojeciem jakosc obslugi ? Mam 2 KK i zadna mnie
> jeszcze nie zawiodla. W czym bylaby lepsza KK Citi ?
Mozliwocia negocjacji, zakresem uslug, kompetencja, obsluga przypadkow
niestandardowych
Co by zlego nie mowic o Citku to tu trzeba mu przyznac palme pierwszenstwa.
(chociaz oczyiwscie wpadki zdarzaja sie, a ich akwizytorzy to oszusci)
--
Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich
oferty!
-
7. Data: 2004-11-08 09:37:33
Temat: Re: Promocja karty kredytowej CitiBank
Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>
Użytkownik "mirek" <mirrud@spam poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cmlanm$8b1$1@news.onet.pl...
> czy ktoś może wie o co chodzi?
> czy po roku można się wycofac bez dodatkowej opłaty?
> a może są jakieś haczyki?
>
przy rozwiązanie umowy nie ma zadnych oplat, co więcej, mozna cos utargowac
;)
-
8. Data: 2004-11-08 09:56:07
Temat: Re: Promocja karty kredytowej CitiBank
Od: "Walter Lui" <w...@t...yahoo.com>
"Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
message news:cmndtm$i6v$1@news.onet.pl...
> Dave <d...@o...pl> wrote:
>> co rozumiesz pod pojeciem jakosc obslugi ? Mam 2 KK i zadna mnie
>> jeszcze nie zawiodla. W czym bylaby lepsza KK Citi ?
>
> Mozliwocia negocjacji, zakresem uslug, kompetencja, obsluga przypadkow
> niestandardowych
> Co by zlego nie mowic o Citku to tu trzeba mu przyznac palme
> pierwszenstwa. (chociaz oczyiwscie wpadki zdarzaja sie, a ich akwizytorzy
> to oszusci)
Wiesz co mam u nich konto tzw. Gold od maja 2001 roku. Ciagne to tylko
dlatego, ze kompletnie nic nie place tak za utrzymanie konta jak i za zlota
karte. Ale poziom uslug jest po prostu zenujacy. Ja praktycznie 3/4 w roku
mieszkam w USA. I jesli chodzi o karte kredytowa Citi (Visa) to moge napisac
tylko tyle, ze jest srednio. Citibank w Polsce ma to do siebie, ze uwielbia
robic konserwacje systemu w nocy. I albo ja mialem pecha albo jakas magia
ale jak pamietam to najmarniej siedem razy w ciagu tych 3 lat w USA okolo
godziny 20-tej ( w Polsce 2 w nocy) moja karta nie miala weryfikacji,
chociaz bylo na niej bagatela jakies 40 tys PLN. A powod byl jak wyzej. Bo
dzwonilem zaraz do nich i coz...bezradnosc, totalna bezradnosc. Prosze
czekac do 6-tej rano radzono za kazdym razem....az system bedzie
odblokowany. No zenada !
Poza tymi kilkoma wpadkami nie mialem wiekszych zastrzezen. Pomijam kwestie
oprocentowania na tej karcie, cos chyba z 40% bo ten bank nie zarobil u mnie
na tym ani zlotowki i to oprocentowanie jest dla mnie malo istotne. Druga
sprawa jest tragiczny wrecz system on-line internetowy. Zamowilem wyciagi
elektroniczne, bo w kraju malo bywam. I co sie okazuje. Sporadycznie tylko
udaje sie je zobaczyc. Nieodzownym elementem stal sie komunikat, ze
przepraszamy ale w tej chwili itd, itd. Na moje pisma ta sama odpowiedz, ze
moze Panska przegladarka, a moze Adobe do PDF itp bzdety. Nie zlicze tez na
palcach ile to razy mialem podobne komunikaty o niemocy chcac zrobic przelew
na inny rachunek badz tez zobaczyc tylko szczegoly transakcji. Ten serwis po
prostu wola o pomste do nieba i chyba czesciej nie dziala niz probuje
dzialac.. No ale coz, darowanemu koniowi nie zaglada sie w ...wiec nie
placze nad tym i traktuje to konto jako ktores tam kolo u wozu. A
zapomnialem o bezpieczenstwie konta on-line. To juz wogole ponizej chyba
pewnych standardow. Praktycznie wystarczy znac numer karty i haslo do konta
i hulaj dusza. Ma sie rozumiec, o ile nie wyskoczy ten wspomniany wyzej
komunikat..... Jesli mialbym obiektywnie oceniac. To nie polecam.
-
9. Data: 2004-11-08 10:17:04
Temat: Re: Promocja karty kredytowej CitiBank
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
Walter Lui <w...@t...yahoo.com> wrote:
> dusza. Ma sie rozumiec, o ile nie wyskoczy ten wspomniany wyzej
> komunikat..... Jesli mialbym obiektywnie oceniac. To nie polecam.
Ja pisalem tylko o obsludze kart kredytowych wzgledem rodzimej konkurencji.
Samo konto uwazam za mniej niz srednie, bankowosc internetowa - zenada jak
dla mnie.
I pisze o obsludze w Polsce - po prostu chwale ich za elastycznosc.
Reszta - jest do poprawienia.
--
Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich
oferty!
-
10. Data: 2004-11-08 12:59:52
Temat: Re: Promocja karty kredytowej CitiBank
Od: "mm" <j...@c...barg.sv>
Walter Lui wrote:
> Wiesz co mam u nich konto tzw. Gold od maja 2001 roku. Ciagne to tylko
> dlatego, ze kompletnie nic nie place tak za utrzymanie konta jak i za zlota
> karte. Ale poziom uslug jest po prostu zenujacy.
Potwierdzam. Od ok. 3 lat citi jest na równi pochyłej :) A ta darmowość konta gold
tez jest złudna - gdzie indziej mozna dostac lepsze warunki (mimo ze sie płaci) i
wyjdzie korzystniej....
--
Witek