  • 1. Data: 2014-06-14 16:36:05
    Temat: Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia
    Od: b...@g...com

    Witam. Jeśli chcecie zdobyć 100 zł za otwarcie konta w Inteligo, wystarczy że
    założycie konto z mojego polecenia i wpiszecie kod polecający 692099174.
    Konto jest darmowe, można zamknąć zaraz po odebraniu premii.
    Jedyny wymóg to obrót kartą 200 zł, ale mogę podpowiedzieć jak go ominąć.

    Konto pod linkiem: http://inteligo.pl/konto-inteligo-mgm/?membercode=1

    Pamiętajcie o kodzie polecającym. W razie pytań mail: b...@g...com

    Jak ktoś otworzy konto z mojego polecenia, dodaję od siebie 10 zł premii na numer
    nowootwartego konta.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-06-14 19:31:39
    Od: pws <p...@g...com>

    Widzę, że konkurencja nie śpi... :)

    Z tym, że to już było, a ja byłem pierwszy:
    https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups=#!
    topic/pl.biznes.banki/W2P0KfczLsI

    Zapraszam więc do siebie - piszcie na pws[małpa]onet(.)pl

    Podam kod polecenia i więcej szczegółów... :)

  • 3. Data: 2014-06-14 22:02:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jedyny wymóg to obrót kartą 200 zł, ale mogę podpowiedzieć jak go ominąć.

    no jak?

    nie mam konta w Inteligo, może się dogadamy ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-06-15 03:31:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" lni9p3$nii$...@s...man.poznan.pl

    > no jak?

    > nie mam konta w Inteligo, może się dogadamy ;-)

    A ja mam dwa -- gdzie oni się biją, może my dogadamy się? ;)
    Spuszczę nieco (na cudzą korzyść) z moich 5 dych. :)

    Na razie to żart, bo jestem w melancholijnym nastroju
    (z nosa mi cieknie i w głowie mi trzaska) ale może
    za jakiś czas wrócę do zdrowia.

    Jak wrócę -- 2 dychy mogę ustąpić bez targu a 3 -- z targowaniem
    się. ;) Dla mnie i 2 dychy to dużo. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-06-15 03:32:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@g...com> 7...@g...co

    : Jedyny wymóg to obrót kartą 200 zł, ale mogę podpowiedzieć jak go ominąć.

    Więc napisz. Nie można ukrywać takich rzeczy!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-06-15 10:55:22
    Od: Benny <j...@g...com>

    Hej Robert, zapraszam na maila.

  • 7. Data: 2014-06-15 11:38:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Hej Robert, zapraszam na maila.

    "Jedyny wymóg to obrót kartą 200 zł, ale mogę podpowiedzieć jak go ominąć."

    czekam na info, TUTAJ

    konto i tak mam zamiar założyć, najwyżej nie skorzystam z żadnego kodu i
    ktoś nie zarobi

    Benny, pws...macie szansę ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2014-06-15 11:45:21
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2014-06-14 19:31, pws pisze:
    > Widzę, że konkurencja nie śpi... :)
    >
    > Z tym, że to już było, a ja byłem pierwszy:
    https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups=#!
    topic/pl.biznes.banki/W2P0KfczLsI

    No i co z tego? Masz monopol w tej kwestii?

    Ty już spamujesz tę grupę ze swoimi ofertami od bardzo długiego czasu
    więc daj spamować i nie komentuj postów innych.

  • 9. Data: 2014-06-15 15:46:07
    Od: Benny <j...@g...com>

    No dobra. Musisz mieć smatphone z androidem. Ściągasz aplikację PayU, dodajesz do
    płatności nową kartę Inteligo. Tworzysz nową płatność, np przelew na swój rachunek w
    innym banku lub np rachunek za gaz. Wybierasz płatność kartą Inteligo i już :)
    Darmowy przelew kartą, który w transakcjach zaklasyfikowany jest jako płatność
    bezgotówkowa.

    Mój kod polecający to 692099174

  • 10. Data: 2014-06-15 17:03:30
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 czerwca 2014 11:45:21 UTC+2 użytkownik Klebespachtel napisał:
    > No i co z tego? Masz monopol w tej kwestii?
    >
    > Ty ju� spamujesz t� grup� ze swoimi ofertami od bardzo d�ugiego czasu
    > wi�c daj spamowa� i nie komentuj post�w innych.

    Nic z tego, po prostu to napisałem, bez żadnych podtekstów :)
    Czy to źle, że opisuję różnorakie bankowe promocje dzięki którym można zarobić
    (zarówno ktoś, jak i ja)? Dlaczego zabraniasz mi komentować posty innych?

    @RobertS - no i się doczekałeś, mój sposób jest taki sam...