  • 11. Data: 2014-06-15 19:29:11
    Temat: Re: Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2014-06-15 17:03, pws pisze:

    > Nic z tego, po prostu to napisałem, bez żadnych podtekstów :)
    > Czy to źle, że opisuję różnorakie bankowe promocje dzięki którym można zarobić
    (zarówno ktoś, jak i ja)? Dlaczego zabraniasz mi komentować posty innych?

    Dobrze, ale jeśli na temat jakiejś promocji piszesz wielokrotnie i
    zawsze w kontekście swojego zarobku to może być irytujące.

  • 12. Data: 2014-06-15 20:21:37
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu sobota, 14 czerwca 2014 16:36:05 UTC+2 użytkownik b...@g...com napisał:
    > Witam. Jeśli chcecie zdobyć 100 zł za otwarcie konta w Inteligo, wystarczy że
    założycie konto z mojego polecenia i wpiszecie kod polecający 692099174.

    > Konto jest darmowe, można zamknąć zaraz po odebraniu premii.
    >
    > Jedyny wymóg to obrót kartą 200 zł, ale mogę podpowiedzieć jak go ominąć.
    >

    > Konto pod linkiem: http://inteligo.pl/konto-inteligo-mgm/?membercode=1
    >

    > Pamiętajcie o kodzie polecającym. W razie pytań mail: b...@g...com
    >

    > Jak ktoś otworzy konto z mojego polecenia, dodaję od siebie 10 zł premii na numer
    nowootwartego konta.

    > Pozdrawiam

    a bez smartfona na normalnym netbooku sie nie uda?

  • 13. Data: 2014-06-15 23:00:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > a bez smartfona na normalnym netbooku sie nie uda?

    dokładnie, mam tylko iPhone'a da radę tę płatność nim załatwić?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2014-06-15 23:07:10
    Od: Benny <j...@g...com>

    Na iPhone jasne że tak:

    Dostępne platformy:

    - iOS v6.1 (i wyższe)

    Z netbookiem gorzej. Ale w rodzinie, wśród znajomych znajdziesz zaufanych ludzi,
    którzy Ci pomogą :)

  • 15. Data: 2014-06-15 23:08:00
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    a czy na PC-cie zwyczajnym pamiętającym
    czasy przedunijne da się to zrobić?

  • 16. Data: 2014-06-16 09:00:43
    Od: Benny <j...@g...com>

    Na windowsa nie ma tej aplikacji. Przez komputer można dodać kartę, zaś płatności z
    urządzeń mobilnych.

    MOI DRODDZY. Jeśli mieliście już konto w Inteligo możecie skorzystać z promocji bez
    obaw. Info potwierdzone i sprawdzone w praktyce. Np osoby które korzystały z promocji
    50 zł z Groupon.

  • 17. Data: 2014-06-16 10:50:45
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 czerwca 2014 09:00:43 UTC+2 użytkownik Benny napisał:

    > MOI DRODDZY. Jeśli mieliście już konto w Inteligo możecie skorzystać z promocji bez
    obaw. Info potwierdzone i sprawdzone w praktyce. Np osoby które korzystały z promocji
    50 zł z Groupon.

    Zakładałem to konto w kwietniu 2013, zamknąłem w sierpniu lub we wrześniu 2013. Nie
    ma żadnego okresu karencji?

  • 18. Data: 2014-06-16 12:45:52
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 czerwca 2014 23:08:00 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza
    napisał:
    > a czy na PC-cie zwyczajnym pamiętającym
    > czasy przedunijne da się to zrobić?

    Jest chyba jakiś emulator Androida na komputer, ale czy to zadziała, to nie mam
    pojęcia.

> [...]
    obaw. Info potwierdzone i sprawdzone w praktyce. Np osoby które korzystały z promocji

    Potwierdzam, w regulaminie nic nie ma o posiadaniu konta kiedyś, więc można by nawet
    teraz je sobie zamknąć i na nowo otworzyć za miesiąc oraz zgarnąć premię.

    W dniu poniedziałek, 16 czerwca 2014 10:50:45 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
    > Zakładałem to konto w kwietniu 2013, zamknąłem w sierpniu lub we wrześniu 2013. Nie
    ma żadnego okresu karencji?

    Nie ma, możesz zakładać i zgarnąć stówę :)
    Zapraszam do kontaktu: pws(@)onet(.)pl

  • 19. Data: 2014-06-16 15:07:06
    Od: Benny <j...@g...com>

    > Zakładałem to konto w kwietniu 2013, zamknąłem w sierpniu lub we wrześniu 2013. Nie
    ma żadnego okresu karencji?

    Hej, nie ma żadnego okresu karencji. Sprawdzone i potwierdzone info w praktyce.
    Dlatego fajna jest ta promocja. Pozdrawiam, wiecej info na maila podanego w pierwszym
    poście.

  • 20. Data: 2014-06-18 22:58:25
    Od: Benny <j...@g...com>

    Z najnowszych pomysłów na wykręcenie 200 zł to Biedronka, która przyspieszyła
    wdrażanie płatności kartą. Ponadto rachunki za gaz (PGNiG), Vectra czy wszystkie inne
    w Żabce.