  • 1. Data: 2010-04-26 23:02:36
    Temat: Propagandę czas zacząć!!! [TOPIC DOTYCZĄCY PROPAGANDY W MEDIACH]
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Wielu z nas korzysta z informacji dot. papierów wartościowych
    udostępnianych przez niektóre media np. Reuters.

    Proponuję w tym topicu umieszczać przykłady obiektywizmu we wspaniałych
    mediach, które napotkamy w najbliższym czasie.

    Z podobną propagandą spotykamy się w informacjach dotyczących sytuacji
    gospodarczych, a to ma wielkie znaczenie dla giełdy.

    ----------------------------========================
    =====--------------

    Tu mamy przykład "obiektywizmu":

    (...)
    Polska całkiem dobrze sobie radzi pod rządami Donalda Tuska. Jones
    przypomina, że była jedynym krajem w UE, który uniknął recesji gospodarczej.

    Polska, zdaniem Jonesa, cieszy się też niezwykłą stabilnością polityczną
    od czasu, gdy Donald Tusk zastąpił w roku 2007 Jarosława Kaczyńskiego na
    stanowisku premiera.

    "Stabilność ta przejawiła się, gdy Komorowski jako marszałek Sejmu
    spokojnie przejął obowiązki prezydenta" - pisze Reuters, zwracając uwagę
    na to, że "Komorowski i rząd Tuska przeprowadzili naród przez tydzień
    żałoby ze spokojną godnością".

    Reuters zwraca uwagę, że wielu młodszych, lepiej wykształconych wyborców
    widzi w Kaczyńskim kogoś, kto "jest bardziej skoncentrowany na
    przeszłości, zwłaszcza rozliczaniu rządów komunistycznych, niż na
    wyznaczaniu przekonującej, pociągającej wizji przyszłości".
    (....)

    http://wiadomosci.onet.pl/2161210,12,swiatowe_media_
    drugi_prezydent_kaczynski_malo_prawdopodobny,item.ht
    ml

    ---------------------------=========================
    ===-------------

    No, to może coś słodkiego dla naszych pań.

    (.....)
    "
    Anna Komorowska, żona Bronisława

    - To nie była miłość od pierwszego wejrzenia - zdradza pani Anna, która
    poznała męża w wieku 17 lat. Do dziś pamięta, że 16 grudnia 1972 roku
    Bronisław pierwszy raz wyznał, że ją kocha i pocałował >>
    "
    (.....)

    http://www.onet.tv/druga-strona-medalu-anna-komorows
    ka,6648378,5,klip.html

    ---------------------------=========================
    ===-------------

    Chyba propaganda PRLu wymiękała w porównaniu z tym, co się teraz dzieje.
    Od słodkości można wręcz zwymiotować.

    Młodzi, lepiej wykształceni - do boju!!!

    J.

  • 2. Data: 2010-04-27 05:45:48
    Od: macieks <m...@g...com>

    Solidarni 2010
    TVP1

    Dokument

  • 3. Data: 2010-04-27 07:02:20
    Temat: Re: Propagande czas zaczac!!! [TOPIC DOTYCZACY PROPAGANDY W MEDIACH]
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    nie zaczac ale wzmozyc propagande... nie ma Pana od "sakiewki" to przyglupy
    kontynuuja "dzielo"...
    teraz juz jedynym tematem jest propaganda pisoprzyglupów.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-04-27 07:11:58
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    > Chyba propaganda PRLu wymiękała w porównaniu z tym, co się teraz dzieje.
    > Od słodkości można wręcz zwymiotować.
    >
    > Młodzi, lepiej wykształceni - do boju!!!

    A mnie razi gdy mówi się o ofiarach tragicznego wypadku, że "polegli" na
    służbie (jak gdyby trwała jakaś wojna) i że Polska się "modli" (wiadomo do
    którego boga).

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 5. Data: 2010-04-27 07:42:09
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Pytanie nr1

    Dlaczego wg Ciebie pis to przyglupy?

    Pytanie nr2

    Kto nie jest przyglupem?

  • 6. Data: 2010-04-27 08:10:11
    Od: k...@o...pl

    > A mnie razi gdy mĂłwi się o ofiarach tragicznego wypadku, Ĺźe "polegli" na
    > słuĹźbie (jak gdyby trwała jakaś wojna) i Ĺźe Polska się "modli" (wiadomo do
    > ktĂłrego boga).
    >
    > Pzdr,
    > --
    > Marek
    W ogóle ta katastrofa obnażyła nasze elity do gołego. Ot choćby odznaczanie
    załogi samolotu za to, że nie wylądowali. W ogóle to herezja, a co dopiero przed
    zakończeniem śledztwa. Źle się dzieje w państwie Duńskim.

  • 7. Data: 2010-04-27 08:22:56
    Temat: Re: Re:PropagandÄ&#65533;czas zaczÄ&#65533;&#65533;!! [TOPIC DOTYCZÄ&#65533;Y PROPAGANDY W MEDIACH]
    Od: a...@v...pl

    > A mnie razi gdy mĂłwi siÄ&#65533;o ofiarach tragicznego wypadku, Ĺźe "polegli" na
    > sĹ&#65533;Ĺźbie (jak gdyby trwaĹ&#65533; jakaĹ&#65533;wojna) i Ĺźe Polska
    siÄ&#65533;"modli" (wiadomo do
    > ktĂłrego boga).
    >
    > Pzdr,
    > --
    > Marek
    Problem w tym, że całe władze, począwszy od prezydenta, a skończywszy na
    służbach, oczywiście poprzez rząd skompromitowały się na całej linii. Stad takie
    bicie piany i rozmydlanie na jak największą skalę. Pozostał tylko Bóg bez
    honoru, bez Ojczyzny.

  • 8. Data: 2010-04-27 20:01:55
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    k...@o...pl pisze:

    > W ogóle ta katastrofa obnażyła nasze elity do gołego. Ot choćby odznaczanie
    > załogi samolotu za to, że nie wylądowali. W ogóle to herezja, a co dopiero przed
    > zakończeniem śledztwa. Źle się dzieje w państwie Duńskim.

    odznaczenia i posmiertne awanse sa po to aby rodzina dostala po zmarlym
    wieksza rente...

    pozdrawiam
    SlawcioD