  • 1. Data: 2010-06-22 08:12:42
    Temat: Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    My z zachodu pojedziemy do was na odpoczynek po pracy umysłowej.Wy na
    wschodzie i południu z powodu trudności w używaniu mózgu zajmiecie się
    rolnictwem i hodowlą.Najlepiej gołębi,bo takie macie rozumy głosujac za
    PISem.
    argon

  • 2. Data: 2010-06-22 08:15:16
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Nadczłowiek się kur.a znalazł.
    Tfu

  • 3. Data: 2010-06-22 08:39:15
    Od: TT <t...@o...pl>

    argon1953 napisał(a):
> [...]
    > wschodzie i południu z powodu trudności w używaniu mózgu zajmiecie się
    > rolnictwem i hodowlą.Najlepiej gołębi,bo takie macie rozumy głosujac za

    Ja nawet chętnie bym się zgodził, ale pod warunkiem, że do części PO
    będzie należała cała szara, betonowa Warszawa, ze wszystkimi urzędasami,
    z tym całym swoim długiem publicznym wygenerowanym przez fachowców
    Belkę, Balcerowicza itp. i nadmuchanymi do granic możliwości podatkami.

    Stolicą części pd-wsch mógłby zostać piękny Kraków.

    Acha, i zabierzcie ze sobą ZUS, bo my wolimy nasz KRUS :).
    Możecie sobie nawet zabrać kopalnie węgla wraz z górnikami, którzy
    właśnie odchodzą na emeryturkę w wieku 30-tu-kilku lat i profesjonalnymi
    zarządzającymi typu Blida.
    KGHM i gazy łupkowe oczywiście pozostają u nas!

    Jeśli będziesz miał dużo waszego Euro, to zapraszamy na wypoczynek w
    góry, po waszej wytężonej urzędniczej pracy umysłowej.
    Nad wasze morze nie będziemy jeździć bo tam zimno, drogo i brudno.
    Wolimy wypad nad Morze Śródziemnomorskie.

    Przesyłam pozdrowionka!
    TT.

  • 4. Data: 2010-06-22 09:00:55
    Od: Erion Kuka <p...@w...pl>

    On 22/06/2010 09:39, TT wrote:

> [...]
    > Nad wasze morze nie będziemy jeździć bo tam zimno, drogo i brudno.
    > Wolimy wypad nad Morze Śródziemnomorskie.

    To ma sens ;)

  • 5. Data: 2010-06-22 09:05:11
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "argon1953" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wschodzie i południu z powodu trudności w używaniu mózgu zajmiecie się
    > rolnictwem i hodowlą.Najlepiej gołębi,bo takie macie rozumy głosujac za

    Mam nadzieję, że nie jesteś taki płodny jak Komorowski...

    --
    marfi

  • 6. Data: 2010-06-22 09:19:16
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    D.

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

  • 7. Data: 2010-06-22 12:29:37
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "TT"

    > Acha, i zabierzcie ze sobą ZUS, bo my wolimy nasz KRUS :).

    A to oddzielcie sobie swój KRUS od ZUS i płaćcie se świadczenia z tego co
    uzbieracie w KRUS.
    Popieram w pełni.
    Gdzie się podpisać?

  • 8. Data: 2010-06-22 12:30:40
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > Użytkownik "argon1953" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mam nadzieję, że nie jesteś taki płodny jak Komorowski...
    >
    > --
    > marfi

    Ani bezpłodny jak jarkacz.

  • 9. Data: 2010-06-22 12:30:54
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "skippy"

  • 10. Data: 2010-06-22 12:33:57
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

> [...]
    > wschodzie i południu z powodu trudności w używaniu mózgu zajmiecie się
    > rolnictwem i hodowlą.Najlepiej gołębi,bo takie macie rozumy głosujac za

    Przepraszam, a ci co głosowali za JKM (lub dowolnym z tych "mniej
    medialnych") to gdzie mają jechać? Będą mieli jakieś getto w środku
    Polski? Nie wiem jak planować wakacje..

    A w ogóle to nie były wybory prezydenckie? Jeśli ktoś, przykładowo,
    oddał głos na rzeczonego JKM, to na którą partię głosował - PO czy PIS?

    --
    eost.