-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet
.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "Waldek" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Proste bankowanie...
Date: Tue, 15 Jun 2004 14:31:25 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 34
Message-ID: <camq7n$37m$1@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: 212.244.114.43
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1087302711 3318 212.244.114.43 (15 Jun 2004 12:31:51
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Jun 2004 12:31:51 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:303921
[ ukryj nagłówki ]Witam.
Proste bankowanie... nie zawsze jest proste czyli opowiesc o moich bojach.
Haslo reklamowe jednego z bankow brzmi "Proste bankowanie". Ja, jako klient
tego banku chcialem zamienic typ konta z Millekonta na Millekonto Premium.
Jak sie dowiedzialem trzeba spelnic jeden z warunkow. Zalezalo mi na tym bo
przy Premium sa nizsze oplaty np. przelewy przez Net za free.
Stwierdzilem jednoznacznie ze jeden z nich spelniam wiec udalem sie do
oddzialu tego banku w moim miescie gdzie poinformowano mnie "dlatego ze
spelnia pan ten warunek nie palci pan za prowadzenie konta" i drugie
"dlaczego pan chce zmienic na Premium ? dla premium trzeba miec wplaty na
konto 5000 zl na mc".
Hmm... odpalilem strone banku a tam nic o tym nie ma ze musze miec
przelewane 5000 na konto. Skorzystalem wiec z Millenetu i wyslalem zapytanie
jak to wyglada. Okazalo sie ze moge bez problemow dokonac konwersji na
Premium. Wydrukowalem korespondencje z Millenetu i poszedlem do oddzialu.
Tam pani oczywiscie upierala sie przy swoim ale jak pokazalem wydrukowana
korespondencje to zmiekla i zrobila mi konwersje na Premium choc nie obylo
sie bez oporow.
Przy umowie na nowe konto pani na dodatek zle spisala moje nazwisko z
dowodu.
"A mialo byc tak pieknie..." ;-)
Wnioski.
Niekompetentna obsluga - brak znajomosci oferowanych produktow i uslug.
Kontakt via Millenet dziala calkiem sprawnie a otrzymane odowiedzi sa
satysfakcjonujace.
Pozdr.
Waldek
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?