-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet
.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "Waldek" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Proste bankowanie...
Date: Tue, 15 Jun 2004 14:31:25 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 34
Message-ID: <camq7n$37m$1@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: 212.244.114.43
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1087302711 3318 212.244.114.43 (15 Jun 2004 12:31:51
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Jun 2004 12:31:51 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:303921
[ ukryj nagłówki ]Witam.
Proste bankowanie... nie zawsze jest proste czyli opowiesc o moich bojach.
Haslo reklamowe jednego z bankow brzmi "Proste bankowanie". Ja, jako klient
tego banku chcialem zamienic typ konta z Millekonta na Millekonto Premium.
Jak sie dowiedzialem trzeba spelnic jeden z warunkow. Zalezalo mi na tym bo
przy Premium sa nizsze oplaty np. przelewy przez Net za free.
Stwierdzilem jednoznacznie ze jeden z nich spelniam wiec udalem sie do
oddzialu tego banku w moim miescie gdzie poinformowano mnie "dlatego ze
spelnia pan ten warunek nie palci pan za prowadzenie konta" i drugie
"dlaczego pan chce zmienic na Premium ? dla premium trzeba miec wplaty na
konto 5000 zl na mc".
Hmm... odpalilem strone banku a tam nic o tym nie ma ze musze miec
przelewane 5000 na konto. Skorzystalem wiec z Millenetu i wyslalem zapytanie
jak to wyglada. Okazalo sie ze moge bez problemow dokonac konwersji na
Premium. Wydrukowalem korespondencje z Millenetu i poszedlem do oddzialu.
Tam pani oczywiscie upierala sie przy swoim ale jak pokazalem wydrukowana
korespondencje to zmiekla i zrobila mi konwersje na Premium choc nie obylo
sie bez oporow.
Przy umowie na nowe konto pani na dodatek zle spisala moje nazwisko z
dowodu.
"A mialo byc tak pieknie..." ;-)
Wnioski.
Niekompetentna obsluga - brak znajomosci oferowanych produktow i uslug.
Kontakt via Millenet dziala calkiem sprawnie a otrzymane odowiedzi sa
satysfakcjonujace.
Pozdr.
Waldek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Obcokrajowcy w bankach
- Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- Dlaczego takie preferencje banków?
- Awaria BNP Paribas
- Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- czy zablokują mi środki?
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
Najnowsze wątki
- 2025-02-18 Obcokrajowcy w bankach
- 2025-02-13 Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-21 czy zablokują mi środki?
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...