eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProste bankowanie...Proste bankowanie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet
    .pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Waldek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Proste bankowanie...
    Date: Tue, 15 Jun 2004 14:31:25 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <camq7n$37m$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.114.43
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1087302711 3318 212.244.114.43 (15 Jun 2004 12:31:51
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Jun 2004 12:31:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:303921
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Proste bankowanie... nie zawsze jest proste czyli opowiesc o moich bojach.

    Haslo reklamowe jednego z bankow brzmi "Proste bankowanie". Ja, jako klient
    tego banku chcialem zamienic typ konta z Millekonta na Millekonto Premium.
    Jak sie dowiedzialem trzeba spelnic jeden z warunkow. Zalezalo mi na tym bo
    przy Premium sa nizsze oplaty np. przelewy przez Net za free.
    Stwierdzilem jednoznacznie ze jeden z nich spelniam wiec udalem sie do
    oddzialu tego banku w moim miescie gdzie poinformowano mnie "dlatego ze
    spelnia pan ten warunek nie palci pan za prowadzenie konta" i drugie
    "dlaczego pan chce zmienic na Premium ? dla premium trzeba miec wplaty na
    konto 5000 zl na mc".
    Hmm... odpalilem strone banku a tam nic o tym nie ma ze musze miec
    przelewane 5000 na konto. Skorzystalem wiec z Millenetu i wyslalem zapytanie
    jak to wyglada. Okazalo sie ze moge bez problemow dokonac konwersji na
    Premium. Wydrukowalem korespondencje z Millenetu i poszedlem do oddzialu.
    Tam pani oczywiscie upierala sie przy swoim ale jak pokazalem wydrukowana
    korespondencje to zmiekla i zrobila mi konwersje na Premium choc nie obylo
    sie bez oporow.

    Przy umowie na nowe konto pani na dodatek zle spisala moje nazwisko z
    dowodu.
    "A mialo byc tak pieknie..." ;-)

    Wnioski.
    Niekompetentna obsluga - brak znajomosci oferowanych produktow i uslug.
    Kontakt via Millenet dziala calkiem sprawnie a otrzymane odowiedzi sa
    satysfakcjonujace.

    Pozdr.
    Waldek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1