    From: Pyrtek <u...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przedłużenie lokaty i Copperfield w OF - bez paniki :)
    Date: Thu, 18 Feb 2010 09:00:41 +0100

    Witam.

    Zleciłem sobie parę dni temu przedłużenie lokaty opt. w OF.
    Lokata się skończyła, o czym przypomniał mi mój przypominacz nastawiony
    przy założeniu lokaty na datę jej zakończenia.
    Zaglądam do OF co-też zrobili z odsetkami.
    A tu zdziwko, bo lokata jest jedynie w zakończonych, a we wnioskach czy
    w aktywnych - ani śladu! Może więc tylko mi się wydawało, że przedłużyłem?
    No to biegnę sprawdzić, czy pieniążki są może na koncie do zwrotu lokaty
    (było już po pierwszym eliksirze) - ale nie ma!
    No to, myślę, może kazałem zwrot na inne konto. Sprawdzam inne moje
    konta, ale tam też nie ma...
    Chcę zobaczyć na które konto zadysponowałem przelew - ale w lokatach
    zakończonych pole "rachunek do zwrotu" nie występuje. To nie bank. Nie
    ma historii transakcji.
    Poczekam do wieczora, do trzeciego eliksiru.
    Też bezskutecznie.

    Następnego dnia lokata się pojawiła w "aktywnych", już jako dwie po
    połowie, z datą założenia "jak należy", czyli nikt mnie na odsetkach nie
    orżnął.

    Jeden dzień wq...enia - to trochę więcej, niż "chwila strachu w EB".
    No i puenta, jak już tu ktoś pisał - albo dobry procent, albo sprawny
    interfejs.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek.