  • 11. Data: 2009-07-08 19:31:28
    Temat: Re: Przekaz pieniężny do USA
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    adamoxx1 wrote:
    > Cena jaką mam zapłacić to około 46 dolarów (z kosztem wysyłki).

    Wiec niech ci ta ciotka czy coś tam kupi i nie robi ceregieli o 46
    dolarow. Oddasz jej przy okazji jak przyjedzie,albo niech sobie paypal
    załozy.

  • 12. Data: 2009-07-08 19:32:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    games wrote:

    > Fajnie i pieknie ale wez pod uwage odprawe celna z ktora moze byc duzy
    > klopot bo celnicy od pwenego czasu zadaju doweodu wplaty z banku i jesli
    > im tego nie dostarczysz paczka wraca do adresata. pzrterabialem to
    > ostatnioi jak nie masz dowodu na siebie to zapomnij ze ci to chuje ocla.

    A to ciotka już nie moze niczego bez faktury do Polski wysłać. Ciekawe.

  • 13. Data: 2009-07-08 20:36:09
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    adamoxx1 wrote:

    > Jakieś sugestie?

    BTW. jeśli sprzedawca nie wysyła do europy to możesz skorzystać z firmy
    co ci paczkę zforwarduje ze stanów do polski, jak np.
    http://www.polameronline.com/

    --
    Pzdr.
    Mega