    From: Bartek <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przekaz z zagranicy na konto w PL
    Date: Mon, 31 Aug 2009 07:37:52 -0700 (PDT)

    Witam,

    Dostaje regularne przekazy zagraniczne na moje konto walutowe.
    Nadawca jest zawsze ten sam - sposob przekazu niezmienny.

    Do tej pory mialem konto w Millennium, wszystko bylo w porzadku,
    pieniadze zawsze przychodzily na czas i w odpowiedniej kwocie,
    jednak po wprowadzeniu nowego TOiP, postanowilem przeniesc
    sie gdzie indziej.

    Postawilem na Polbank.
    dokonano transferu, pieniadze powinny byc na koncie dzisiaj.
    No i sa, i zarazem ich nie ma. Ale to szczegol.
    Co mnie bardziej intryguje to brak czesci pieniedzy, ktore
    powinny byly wplynac na konto.

    Na moje pytanie co sie stalo z pieniedzmi, dostalem spodziewana
    odpowiedz, ze jakis bank po drodze potracil sobie kawalek dla siebie.

    Teraz rodzi sie pytanie, skoro forma przelewu jest niezmienna to
    dlaczego
    zostaly pobrane jakiekolwiek pieniadze?
    Czy sposob przelewu na konto roznych bankow w Polsce jest tak bardzo
    rozny?
    Czy to tylko specyfika banku greckiego, funkcjonujacego w Polsce?

    Mieliscie cos podobnego???

    pozdrawiam,
    Bartek