1. Data: 2011-08-23 12:54:10
Temat: Przelew Polbank > Mille czasami trzeba uważać (finał)
Od: xbartx <b...@h...net>
Będzie to kontynuacja tego wpisu:
Message-ID: j0oeca$2h2$...@i...gazeta.pl
A więc po złożeniu reklamacji przez www otrzymałem coś takiego:
-------
W odpowiedzi na reklamację z dnia 02-08-2011r. dotyczącą realizacji
przelewu na kwotę xx PLN zleconego przez Pana w dniu 24-06-2011r.
pragniemy poinformować, iż z przyczyn leżących po stronie Banku,
realizacja przedmiotowej dyspozycji nastąpiła z opóźnieniem I sesją
wychodzącą w dniu 27-06-2011r. Odnosząc się do kwestii rekompensaty
kosztów poniesionych przez Pana w wyniku wskazanego opóźnienia
wyjaśniamy, iż Bank będzie miał mógł podjąć działania w tym zakresie po
otrzymaniu niezbędnych do tego informacji. W związku z powyższym, prosimy
o przedstawienie dokumentów potwierdzających zarówno wysokość kwoty jak i
fakt jej poniesienia, co umożliwi Bankowi odniesienie się do zwrotu
kosztów. Jednocześnie zwracamy się z uprzejmą prośbą o przyjęcie naszych
przeprosin za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją.
Wyrażamy nadzieję, że sporna kwestia zostanie w najbliższym czasie
rozwiązana.
-------
Czyli tak jak obstawiałem to genialny system Półbanku jednak nie dał rady
sobie z przelewem zleconym jako przyszły na dzień, który jest wolny od
pracy.
Na moje pytanie jak mam dostarczyć wyciąg z rachunku karty kredytowej na
który są odsetki od nieterminowej spłaty otrzymałem:
-------
Uprzejmie informuję, że taki dokument można dostarczyć do oddziału banku
lub wysłać pocztą email na adres ebanking(małpa)polbankefg.pl. Proszę w
treści opisać sytuacje. W razie dodatkowych pytań, jesteśmy do Państwa
dyspozycji pod numerem telefonu 0 801 822 822 lub 22 3 822 822.
-------
Oczywiście po wysłaniu skanu na ebanking odpisano mi:
-------
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informuję, że złożona przez Państwa dyspozycja *nie może*
zostać zrealizowana za pośrednictwem poczty elektronicznej. Prosimy o
złożenie dyspozycji na jeden z poniższych sposobów:
? W dowolnej placówce banku (pełna lista placówek dostępna jest pod
adresem: http://www.polbankefg.pl/placowki/);
? Za pośrednictwem bankowości telefonicznej Polbank24, pod numerem
telefonu: 0 801 822 822 lub 022 3 822 822 (w tym celu należy posiadać
aktywny kod PIN do bankowości telefonicznej Polbank24).
-------
Czyli końcówka już w klasycznym dobrym półbankowym stylu czyli każdy ma
swój pogląd na każdą sprawę. Dzisiaj zaniosłem dokumenty do oddziału i
oczywiście tam też wielkie oczy zrobili jak zwykle. Mimo, że wydrukowałem
maile z korespondencji przez www gdzie jest nr reklamacji i podpis
pracownika, to w tym moim oddziale zawsze robią wielkie oczy i nie
dowierzają że jak to i w ogóle ;)
--
xbartx