  • 1. Data: 2004-04-17 10:50:52
    Temat: Przelew do banku litewskiego
    Od: "DS" <k...@z...jp>

    Witam,

    Musze wplacic kwote 1000USD na konto w litewskim banku Vilniaus Bankas.
    Odbiorca proponuje wplate przez Western Union,
    jednak tego banku nie ma u mnie w miescie. Sa tylko PKO BP, BPH i WBK. W
    zwiazku w tym, mam pytanie czy w tych bankach
    mozna realizowac przelewy w walucie obcej ? Jaka jest oplata za tego typu
    przelew i jak dlugo odbiorca bedzie musial czekac na przelew.
    Do tej pory robilem przelewy tylko do PL i w walucie PLN wiec stad te
    pytania. Posiadam konto w Integlio i mBanku ,ale z tego
    co sie orientuje to chyba w USD nie mozna robic przelewow. A moze sie myle
    ??

    pozdrawiam
    Tomek

    ps. jeszcze jedno, co to jest "MTCN number " ??

  • 2. Data: 2004-04-17 14:04:29
    Temat: Re: Przelew do banku litewskiego
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Przelewy przez Western Union są bardzo drogie,
    ale odbiorca dostaje pieniądze prawie natychmist.

    Możesz natomiast zrobic przelew w KAŻDYM innym banku, nawet nie posiadając
    konta, równiez w USD wpłacając złotówki. Koszt przelewu to ok. 60 zł.
    Czas dojścia - kilka dni.

    Inną mozliwościa jest - o ile odbiora wyrazi na to zgodę i ma mozliwości -
    to wyrazić zgodę (dać autoryzację) na obciążenie karty kredytowej. Jest to
    również przekaz natychmiastowy.

  • 3. Data: 2004-04-17 23:24:35
    Od: "DS" <k...@z...jp>

    Dziekuje wam za podpowiedzi. W poniedzialek udam sie do banku.

    pozdrawiam
    Tomek