    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelew - przygoda.
    Date: Thu, 1 Aug 2002 12:31:58 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179018160.chello.pl

    Wybralem sie dzisiaj rano na SGH - dac 5 zdjec do dyplomu... Zrezygnowalem z
    wczorajszego pomyslu (oj glupi jednak bylem) i zalozylem gajerek, biala
    koszulke i w te pedy do fotografa. Upal straszny wiec mysalem, ze padne. Ide
    z zadwoleniem do kasy SGH, ze chce oplate 50 zl za egzain.
    - O to trzeba albo na poczcie albo w banku - tutaj ma pan bank na wprost
    - Tak wiem ;) Dziekuje

    Mysle sobie hmm - rachunek akurat ten jest w PKO BP to sobie tam pojde -
    wkoncu na rogu Rakowieckiej/Niepodleglosci jest.

    Wszedlem, wypisalem sobie wszytko - ale potrze.. U cos kasa tylko jedna na
    cztery czynna :( I tlum emerytow....

    Nic to - pojde do Pekao SA, ktory jest na uczelni. Kolejki nie bylo (wiadomo
    wakacje). Pytam sie pana, czy mozna na konto uczelni wplaci - taaak
    oczywscie.. (przypominam - bank znajduje sie na terenie uczelni!!!)
    Pan sie pyta
    - Czy ma pan u nas rachunek?
    - Na cale szczescie juz nie - odpowiadam z usmiechem
    - A bo to bedzie duzo kosztowac...
    - Ile
    - 25 zl.
    - A to dziekuje.

    Powiedzialem co mysle, wyrazilem niezmirne szczescie przepelniajace mnie, ze
    juz nie jestem klientem ;) i poszedlem do dawnego oddzialu PBK.

    Po drodze zahaczylem znowu o PKO BP - zapytalem sie ochroniarza czy znowu
    czynne jedno okienko (no to zalezy czasem sa dwa - odpowiedzial ;)

    Oczywiscie czynne jedno, a dziki tlum emerytow znacznie zgestnial.

    Poszedlem do BPHPBK - pytam sie ile?
    - 7 zlotych
    Ja zalamany , upocony jakbym z sauny wyszedl mowie ze ok, bo nie mam sily.
    Pytam sie a dla klientow ile?
    - Pan tez jest naszym klietnem ;) Tyle samo. Ja pokiwalem glowa - zwykly
    przelew na formularzu wplaty, ktory kosztuje na poczcie 3 zeta - w tym banku
    az 7....

    Podziekowalem, pan w dziekanacie poopowiadalem perypetie, zobaczylem juz
    naklejone zdjecia na dyplomie.. :)

    Uffff. Kocham nasze tradycyjne banki....

    Chociaz szkola tez glupia, ale:

    Bank Pekao SA - 25 zlotych - brak kolejek
    PKO BP - nawet nie wiem - ale czynne1 na 4 okienka. Kolejka na > 1h (ech ci
    emeryci)
    (dawne) PBK 7 zl - brak kolejek

    Czy swiat nie jest piekny??? ;)

    --