  • 11. Data: 2002-04-09 10:52:58
    Temat: Re: Przelew w BZWBK - pomocy
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Ja otworzylem tam rachunek w tym samym tygodniu co otworzyli oddzial w
    Poznaniu :)) A teraz tylko zostalo tylko wspomnienie... i jakies g*** centra
    kredytowe.

    > Tak, a to był BANK a nie bank. Jakiś taki cholerny fenomen, prawie
    wszystko
    > mi się w nim podobało :-))
    Fajne bankomaty z przelewami :)) (najbardziej mi sie podobal opis wyplaty z
    bankomatu: oddzial, miasto, ulica i numer !!), dobre i ladne karty EC/MC,
    ladne wyciagi, ladna stronka... No i jeszcze na wejcie dostalem (bez
    historii rachunku) wypukla karte i .... telefon :))) Kurcze jak ten czas
    leci - jeszcze w poprzednie wakacje letnie placilem EC/MC Handlo...
    A teraz cholerne citi...
    pzd

  • 12. Data: 2002-04-09 10:56:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > mialem rachunek w handlo ale poniewaz nie mialem tam takiej kredytowki jak
    > w WBK a saldo i operacje bezplatnie na telefon moglem sie dowiedziec (bez
    > zadnych oplat citi-phone) wiec nie otworzylem dostepu przez internet.

    W Handlo byla kredytowka EC/MC !!!, a za dostep przez telefon nie bylo
    oplat...

  • 13. Data: 2002-04-09 13:48:34
    Od: "Phink" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, a to był BANK a nie bank. Jakiś taki cholerny fenomen, prawie
    wszystko
    > mi się w nim podobało :-))

    Bez przesady. Rozumiem że zmarłych powinno wspominać się dobrze, ale i tam
    były wpadki i niedociągnięcia. Sam miałem taką sytuację, że zapłaciłem za
    coś EC/MC na kwotę ok.60PLN i transakcja nie spływała mi ze 4 miesiące, aż o
    niej zapomniałem. Później kupiłem coś tą samą kartą za ok. 40PLN i tyle
    trzymałem na rachunku na pokrycie. A tu nagle przyszła ta poprzednia, zrobił
    się niedozwolony debet + 50PLN kary. A za nią ta za 40 + następne 50 kary. I
    w sumie wyparowało mi 100PLN. Wkurzyłem się niemożebnie, wyżyłem się przez
    godzinę na jakiejś bogu ducha winnej pani po drugiej stronie słuchawki
    (niech mi wybaczy, że potraktowałem ją jak terapię antynerwową), ale z
    pieniędzmi się pożegnałem.
    Ale i tak dobrze wspominam ŚP handlobank. Niech mu Citiziemia lekką będzie.
    Pozdrawiam. Phink.

  • 14. Data: 2002-04-09 15:50:43
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Phink" <p...@w...pl> wrote in message news:a8urcn$kbt$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > godzinę na jakiejś bogu ducha winnej pani po drugiej stronie słuchawki
    > (niech mi wybaczy, że potraktowałem ją jak terapię antynerwową), ale z

    Takie zdarzenia to zupełnie nie jest wina banku. Bank może co najwyżej
    (nawet powinien) w takich sytuacjach oddać klientowi opłatę karną.

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2002-04-09 17:40:58
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Telefonowac do Poznania mi sie nie chce (koszty z Wawy), bo kazdy wie ile
    > wszystko trwa...
    >
    > W oddziale zupelnie nie wiedza o co biega - wiec stamtad nie oczekuje
    pomocy
    > :))

    idz do oddzialu, jak nie pomoga to popros ze chciales pogadac z kims w
    Poznaniu ;-) ja tak robilem przy reklamacji KK - 20 min gadalem z ich
    telefonu z Poznaniem ;-))

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2002-04-09 22:08:59
    Od: "Pirxx" <p...@m...icpnet.pl>

    > Nie chca mi isc przelewy ani do mBanku ani do Multibanku - a nie
    ukrywajmy -
    > konta w WBK wykorzystuje do PZ, do posiadania maestro i do przelewow
    wlasnie
    > na te konta.
    > Wpisuje sobie normalnie jak podaja te konta - bez odstepow i nie
    dziala -
    > bez dwoch pierwszych cefr kontrolnych z kreska - nie dziala.
    > Amra the Freelancer

    Witam!
    Ja mam wpisany w BZWBK nr do mBanku w "starym" formacie:
    8cyfr (czyli 11402004) "kreska" 16cyfr (bez cyfr kontrolnych i bez
    spacji)
    i wszystko pięknie działa.
    W piątek nawet kontrolnie robilem tani przelew, i doszedl jak trzeba
    (we wtorek ;-) czyli po 3 dniach roboczych, zgodnie z opisem). Dzisiaj
    ponownie kontrolnie zlecilem operacje i tez zostala przyjeta przez
    system.
    Dodatkowo sprawdzilem - jesli chcialbym wpisac nr IBAN (nowy format)
    to trzeba pisac ze spacjami
    2 cyfry _ 4 cyfry _ 4 cyfry _ 4 cyfry _ 4 cyfry
    gdzie "_" oznacza spacje.

    Pozdrawiam

    Pirxx

  • 17. Data: 2002-04-10 07:06:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja mam wpisany w BZWBK nr do mBanku w "starym" formacie:
    > 8cyfr (czyli 11402004) "kreska" 16cyfr (bez cyfr kontrolnych i bez
    > spacji)
    > i wszystko pięknie działa.

    A mnie tak Multi nie dziala :((((((((

  • 18. Data: 2002-04-10 07:38:55
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > zrobił
    >
    > Takie zdarzenia to zupełnie nie jest wina banku. Bank może co najwyżej
    > (nawet powinien) w takich sytuacjach oddać klientowi opłatę karną.

    a niby z jakiej okazji? o ile dobrze rozumiem to klient banku nie zapewnił
    odpowiednich środków na rachunku, no nie?

  • 19. Data: 2002-04-10 10:00:22
    Od: "Phink" <p...@w...pl>

    > a niby z jakiej okazji? o ile dobrze rozumiem to klient banku nie zapewnił
    > odpowiednich środków na rachunku, no nie?

    I mam pamiętać o transakcjach na kilka miesięcy wstecz i robić sobie urojone
    blokady na rachunku przez cały ten czas? Też uważam, że wina leżała nie po
    stronie banku, tylko Pekaosa (ich były POS'y) albo sklepu - mi obojętnie.

    Pozdrawiam.
    Phink.

  • 20. Data: 2002-04-10 11:56:53
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > stronie banku, tylko Pekaosa (ich były POS'y) albo sklepu - mi obojętnie.

    ujmę to trochę inaczej: czy wykonałeś operacje na te kwoty? z postu wynika, że
    tak. Powinieneś więc zapewnić na rachunku środki, które zapewnią odpowiednie
    zabezpieczenie. o ile się orientuję każdy regulamin karty odpowiedzialność za
    zapewnienie odpowiednich środków na rachunku zostawia po stronie klienta ergo:
    wszelkie roszczenia zwrotu pobranych opłat karnych są bezzasadne.

    kpjm