eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew z USA › Przelew z USA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "The Torn" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelew z USA
    Date: Thu, 4 Sep 2003 12:06:16 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 17
    Sender: t...@o...pl@lan4.zwm.punkt.pl
    Message-ID: <bj72qq$789$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: lan4.zwm.punkt.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1062669978 7433 80.48.206.5 (4 Sep 2003 10:06:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Sep 2003 10:06:18 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:258219
    [ ukryj nagłówki ]

    Robimy zlecania dla firmy w USA. Pierwszy przelew przyszedł w 3 dni, drugi
    od 20 do wczoraj nie.

    Poprosiliśmy o komunikat MT 103 potwierdzający wysłanie przelwu ponieważ tak
    nam powiedziano w naszym banku w Polsce. Jest on podstawą złożenia
    ewentualnej reklamacji.

    Strona amerykańska, za nic w świecie nie chciała czegoś takiego przysłać.
    Podali na seq nubmer i Internation Tracking Number. W Naszym banku nie widzą
    co to jest.

    W końcu przelew przyszedł ale niesmak pozostał. Amerykanie zaczeli
    zachowywać się po chamsku jak poprosiliśmy o potwierdzenie.

    Czy ktoś z Państwa wie jak można sprawdzić czy przelew poszedł czy nie?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1