    From: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelew z USA do Polski (SWIFT)
    Date: 14 Jan 2004 19:51:47 GMT

    Sprawa wygląda tak: z USA do Polski wysyłany jest przelew na 500$
    (opłata w banku w USA ~40$ za przelew). Na konto walutowe w Pekao
    SA dociera w ciągu dwóch dni i to jedyny pozytyw, bo na koncie
    znajduje się nie wysłane 500$ tylko 470,89$. Może mi ktoś powiedzieć
    za co Pekao SA pobrało 29,11$ opłaty i czy tak dzieje się w każdym
    polskim banku oferującym konta walutowego, czy tylko w tym cholernym
    Pekao SA? Oczywiście przy zakładaniu konta żadnej informacji o tej
    opłacie nie podają.

    Znacie jakiś lepszy sposób szybkiego transferu pieniędzy z USA
    do Polski poza wykorzystywaniem kogoś kto akurat stamtąd tu leci
    i udawaniem się na Okęcie?

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    http://www.fuj.pl/ -- ranking najgorszych polskich stron WWW