  • 1. Data: 2011-02-26 20:26:31
    Temat: Przelewy w grupie BRE Banku
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Przelewy między mBankiem a BRE Bankiem fruwają przez KIR, online w
    wewnętrznym systemie, czy w wewnętrznym ale w godzinach normalnych sesji
    KIR?
    Ktoś wie jak to jest? Wczoraj po południu (ok. 16) zrobiłem przelew z mBanku
    do BRE i dzisiaj rano już jest na koncie, co w normalnych godzinach sesji
    KIR byłoby niemożliwe...

    --
    AS

  • 2. Data: 2011-02-26 20:34:44
    Temat: Re: Przelewy w grupie BRE Banku
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    online prawie 24/7

  • 3. Data: 2011-02-26 21:34:18
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Adam Sito wrote:

> [...]
    > przelew z mBanku do BRE i dzisiaj rano już jest na koncie, co w
    > normalnych godzinach sesji KIR byłoby niemożliwe...

    Tu: http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci/?_a=51
    904
    Wszystko z detalami / wyjątkami jest opisane.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 4. Data: 2011-02-26 21:52:49
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Tu: http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci/?_a=51
    904
    > Wszystko z detalami / wyjątkami jest opisane.

    Thx.

    --
    AS