  • 1. Data: 2010-09-29 20:55:42
    Temat: Przelewy wewnetrzne Noble do Getin?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Teraz to niby jedna instytucja, ale czy przelewy chodza zgodnie z sesjami
    elixiru czy w trybie prawie on-line? Ma ktos jakies doswiadczenia z
    szybkoscia ksiegowania tych przelewow?

  • 2. Data: 2010-09-30 09:12:38
    Temat: Re: Przelewy wewnetrzne Noble do Getin?
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Raz puszczałem i poszło w kilka czy kilkanaście minut, ale nie wiem
    czy to reguła czy przypadek

  • 3. Data: 2010-09-30 13:22:28
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 30.09.2010 11:12, Homzik wrote:
    > Raz puszczałem i poszło w kilka czy kilkanaście minut, ale nie wiem
    > czy to reguła czy przypadek

    Ja z kolei zakładałem lokaty w OF przelewami i środki z GB zdaje się
    wychodziły w czasie sesji Elixiru, choć 100% pewności nie mam.

  • 4. Data: 2010-09-30 17:07:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "XYZ" <j...@m...bin> wrote in message news:i822v7$ea3$1@news.onet.pl...

    > Ja z kolei zakładałem lokaty w OF przelewami i środki z GB zdaje się
    > wychodziły w czasie sesji Elixiru, choć 100% pewności nie mam.

    Dostalem dzisiaj oficjalna odpowiedz z Opena:
    ....informuję, ze przelewy z Noble Bank do Getin Bank są przelewami
    wewnętrznymi, realizowanymi co godzinę.