  • 1. Data: 2010-09-29 22:39:38
    Temat: do którego banku wypłacać "PzA"
    Od: b...@o...pl

    kto handluje na allegro i (dobrowolnie czy przymusowo)
    przyjmuje "płatności allegro" musi wypłacać je na swój
    rachunek bankowy. Jaki najlepiej wybrać?

    ano taki, który pozwoli swobodnie nimi zadysponować.

    1) bezprowizyjne przelewy do obcego banku
    2) wczesna pora zaksięgowania środków danego dnia
    3) możliwość zlecenia przelewu do obcego banku dzisiaj

    na moim koncie bzwbk środki pojawiają sie ok. 15:20
    a wiec już po ostatniej sesji eliksiru wychodzącego
    mogę je ewentualnie wypłacić w placówce bzwbk i
    mały spacerek, przed 16:00 wpłacić w placówce pkobp
    aby były dostępne w inteligo.

    Zastanawiam się nad zmianą rachunku do wypłacania PzA

    mam pytania:
    1) czy w ktoś z grupowiczów wypłaca "PzA" do Inteligo?
    i czy środki wpływają i są dostępne przed 14:20?

    2) czy w ktoś z grupowiczów wypłaca "PzA" do mBanku?
    i czy środki przychodzą i są dostępne przed 13:05?

    obydwa banki (inteligo i mbank) królują na allegro
    i obydwa banki oferują bezprowizyjne przelewy krajowe
    zastanawiam się czy będę mieć conajmniej 10 minut
    na zadysponowanie środkami przez przelew krajowy.

  • 2. Data: 2010-09-29 23:00:23
    Temat: Re: do którego banku wypłacać "PzA"
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <b...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > zastanawiam się czy będę mieć conajmniej 10 minut
    > na zadysponowanie środkami przez przelew krajowy.
    Chyba wszystko zalezy od wysylania przelewow przez Allegro. Jezeli odbywa
    sie to II-sesja jak piszesz, to masz nikle szanse na zalapanie sie na
    wysylke III-sesja. Chociaz patrzac w tabele realizacji przelewow to w kilku
    bankach sie to zazebia, ale tylko teoretycznie, bo czesto podane godziny
    oznaczaja ksiegowanie od podanej godziny przez np. okres 1-2godzin.
    Moj kontakt z Allegro jest tylko jako kupujacy, wiec nie doradze nic z
    wlasnego doswiadczenia, ale na logike, jak chcesz miec srodki do dyspozycji
    powiedzmy w Inteligo, to zlecaj do niego wszystkie wyplaty z Allegro i tak
    bedzie prosciej niz kombinowac z przelewaniem tego samego dnia via inny
    bank. Ewentualnie jak chcesz pobierac gotowke, to mozesz kierowac to na
    konto z bezplatnymi bankomatami i pobierac w dowolnym miejscu i czasie tego
    samego dnia, nic wiecej nie przychodzi mi do glowy.

  • 3. Data: 2010-09-30 05:58:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 00:39:38 +0200, bastek72 napisał(a):

    > obydwa banki (inteligo i mbank) królują na allegro i obydwa banki
    > oferują bezprowizyjne przelewy krajowe zastanawiam się czy będę mieć
    > conajmniej 10 minut na zadysponowanie środkami przez przelew krajowy.

    A co według Ciebie oznacza magiczne "zadysponowanie środkami przez
    przelew krajowy"? Może po prostu wypłać je przez PzA do miejsca
    docelowego i już. Nie szukasz czasem dziury w cały na siłę?

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-09-30 07:11:19
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > 2) czy w ktoś z grupowiczów wypłaca "PzA" do mBanku?
    > i czy środki przychodzą i są dostępne przed 13:05?

    do mBanku wchodzi kasa z PzA zarzem z innymi przelewami około 12.30 plus
    minus 15 minut i około 16.
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2010-09-30 14:09:49
    Od: Kotlet z karkówki <m...@m...maill>

    W dniu 2010-09-30 00:39, b...@o...pl pisze:
> [...]
    > zastanawiam się czy będę mieć conajmniej 10 minut
    > na zadysponowanie środkami przez przelew krajowy.

    drugi warunek spelnia konto w brebanku :)

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

  • 6. Data: 2010-09-30 14:12:41
    Temat: Re: do którego banku wyp?acaae "PzA"
    Od: Kotlet z karkówki <m...@m...maill>

    W dniu 2010-09-30 07:58, xbartx pisze:

    > A co według Ciebie oznacza magiczne "zadysponowanie środkami przez
    > przelew krajowy"? Może po prostu wypłać je przez PzA do miejsca
    > docelowego i już. Nie szukasz czasem dziury w cały na siłę?

    zmiana rachunku na alegro trwa nie krocej niz 3 dni robocze i czesto
    wymagaja kopi umowy z bankiem + kopii dowodu (i to nie allegro tylko
    obca spolka obslugujaca pza)

  • 7. Data: 2010-09-30 15:13:43
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2010-09-30 16:09, Kotlet z karkówki pisze:

    > drugi warunek spelnia konto w brebanku :)

    Z jakiego Banku korzysta PZA? mógłby ktoś podać numer rozliczeniowy z
    jakiego przychodzą pieniądze (4 cyfry po sumie kontrolnej)

  • 8. Data: 2010-09-30 15:21:10
    Od: Kotlet z karkówki <m...@m...maill>

    W dniu 2010-09-30 17:13, DanW pisze:

    >>> 2) wczesna pora zaksięgowania środków danego dnia

    > Z jakiego Banku korzysta PZA? mógłby ktoś podać numer rozliczeniowy z
    > jakiego przychodzą pieniądze (4 cyfry po sumie kontrolnej)

    jest to brebank (dlatego o dnim wspominam)

  • 9. Data: 2010-09-30 15:27:51
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2010-09-30 17:21, Kotlet z karkówki pisze:

    > jest to brebank (dlatego o dnim wspominam)
    Czyli ostatnia sesja wychodząca o 11.30, szkoda, że wybrali Bank tylko z
    dwiema sesjami wychodzącymi. Standard to 3 poza jakimiś Bankami typu ING
    czy Lukas :(

  • 10. Data: 2010-09-30 16:03:47
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Czyli ostatnia sesja wychodząca o 11.30, szkoda, że wybrali Bank tylko z
    > dwiema sesjami wychodzącymi. Standard to 3 poza jakimiś Bankami typu ING
    > czy Lukas :(

    kiedyś były 3. rano wchodziła jeszcze kasa
    pzdr
    GL