  • 1. Data: 2002-09-26 19:12:24
    Temat: Przelewy z 2 os autoryzacja ?
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl_usun_to>

    Czy któryś z naszych banków internetowych umożliwia 2 stopniową autoryzację
    przelewu (przez 2 rózne osoby) ?
    Potrzebuję do realizacji przelewów Wspólnoty Mieszkaniowej gdzie do
    wykonania przelewu konieczna jest akceptacja 2 czlonków Zarządu...
    Pozdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-09-26 20:01:13
    Temat: Re: Przelewy z 2 os autoryzacja ?
    Od: "saiph" <s...@p...onet.pl>

    W rachunkach dla malych przedsiembiorstw na pewno BPH PBK taka usluga
    dysponuje...
    Inne banki nie mam pojecia, ale wysaje mi sie, ze to dosc powszechna usluga.

    saiph

  • 3. Data: 2002-09-27 13:29:00
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >W rachunkach dla malych przedsiembiorstw na pewno BPH PBK taka usluga
    >dysponuje...
    >Inne banki nie mam pojecia, ale wysaje mi sie, ze to dosc powszechna usluga.

    interBREsok - tak

    --
    <xml-sig>
    Adam