  • 1. Data: 2002-09-26 19:26:36
    Temat: przelew do Niemiec
    Od: "Piotr Czerewko" <p...@I...pl>

    witam!
    chcę wykonać przelew do banku w niemczech z Polski (20 Euro za towar który
    kupiłem na EBay.de). Jaki bank polecacie i ile zapłacę prowizji? i ile to
    potrwa? w okolicy mam: KB SA, PKO BP, PKO SA, Deutsche Bank 24, BZWBK, jakiś
    SKOK i Invest Bank. Konto mam w BZWBK.

    pozdrawiam,
    Piotrek

  • 2. Data: 2002-09-26 20:33:18
    Temat: Re: przelew do Niemiec
    Od: "PLIS" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Czerewko" <p...@I...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kupiłem na EBay.de). Jaki bank polecacie i ile zapłacę prowizji? i ile to
    > potrwa? w okolicy mam: KB SA, PKO BP, PKO SA, Deutsche Bank 24, BZWBK,

    W Invest Banku około 30zł jeżeli nie pokrywasz kosztów banku zagranicznego.
    Koszty banku zagranicznego wynoszą 60zł. Możesz sam zdecydować o owych 60zł.

    Piotr

  • 3. Data: 2002-09-26 21:50:43
    Od: "Piotr Czerewko" <p...@I...pl>

    > W Invest Banku około 30zł jeżeli nie pokrywasz kosztów banku
    zagranicznego.
    > Koszty banku zagranicznego wynoszą 60zł. Możesz sam zdecydować o owych
    60zł.

    jak zdecydowac??? nie rozumiem ;(.

    chyba ostatecznie kopne sie do Gorlitz - mieszkam w Zgorzelcu. o ile uda mi
    sie dogadac z obsluga banku....

    pozdr,
    Piotrek

  • 4. Data: 2002-09-26 23:48:33
    Od: "Arek G." <a...@p...onet.pl>

    > chyba ostatecznie kopne sie do Gorlitz - mieszkam w Zgorzelcu. o ile uda
    mi
    > sie dogadac z obsluga banku....

    Mozesz tez na poczcie wplacic. Wez druczek ktory nazywa sie Bareinzahlung
    wypelnij, zaplacisz prowizje 3Euro i do 3 dni pieniadze beda na koncie.

    Pozdrawiam
    Arek

  • 5. Data: 2002-09-27 01:14:03
    Od: "Majus74" <g...@p...onet.p>

    Witam,
    Ja sprzedaje rzeczy na eBay'u w Niemczech i zalozylem sobie konto w Deutsche
    Banku.
    Moge Ci kase natychmiast przeslac za 10zl.

    Podaj tylko sume i jeszcze dzisiaj Niemiec ja dostanie.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 6. Data: 2002-09-27 09:19:30
    Od: "Arek G." <a...@p...onet.pl>

    "Majus74" <g...@p...onet.p> wrote in message
> [...]
    Deutsche
    > Banku.
    > Moge Ci kase natychmiast przeslac za 10zl.

    To sie mojego postu tyczy?? Tez mam konto w niemczech...ale dzieki za troske
    ;)

    Pozdrawiam
    Arek

  • 7. Data: 2002-09-29 13:21:04
    Od: "Piotr Czerewko" <p...@I...pl>

    > Mozesz tez na poczcie wplacic. Wez druczek ktory nazywa sie Bareinzahlung
    > wypelnij, zaplacisz prowizje 3Euro i do 3 dni pieniadze beda na koncie.

    wpłaciłem... ;)
    a prowizji 5 Euro.

    dzięki i pozdr,
    Piotrek