  • Data: 2013-05-11 17:18:46
    Temat: Przelewy zagraniczne i banki posredniczace
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem, ze pytanie moze sie wydac glupie, ale sprobuje. Robiac przelew z
    USA (nie jestem w stanie okreslic z jakiego banku, bo beda rozne)
    przewaznie po drodze jest kilka bankow posredniczacych, ktore biora
    jakas tam sobie prowizje. Teraz hipotetyczna sytuacja. Czy jest szansa
    na okreslenie chociaz z minimalnym prawdopodobienstwem, do ktorego banku
    przelew moze dojsc z najmniejsza liczba tych "posrednich" oplat? Do
    wyboru powiedzmy - Citi, Alior, BZWBK i mBank. Moze cos jeszcze? Nie
    wiem z jakiego banku moga robic przelewy hipotetyczny przelewodawcy
    totez ich nie wymieniam. Pytanie jest raczej takie czy moze ktorys z
    tych bankow jest w wiekszej grupie albo cos w tym stylu? Wydaje mi sie,
    ze Citi powinien byc najrozsadniejszy do przelewow z USA, ale moge sie
    mylic. Wiem tez, ze z Citi zagranicznego do Citi Handlowego jest
    mozliwosc darmowych przelewow (np. z USA, co lepsze natychmiastowych),
    ale trzeba sie zgodzic na ich kurs, bo jest automatyczne
    przewalutowanie. Macie cos do powiedzenia na ten temat? ;)