  • Data: 2009-10-18 18:48:14
    Temat: Przelewy24 i getin.
    Od: "azot" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przyszło mi dziś do głowy zrobić szybki przelew przez "przelewy24". Poniewaz
    była to nieduża kwota to postanowiłem użyc do tego resztówki leżącej w
    getinie. (czekam az minie rok , zeby zamknąć tam konto).
    Co mi strzeliło do głowy, zeby skorzystac z getinu? Kupa wielka. Pieniądze
    wyszły, minął dzień i nigdzie nie doszły. Jak myślicie, kto dał ciała?
    Przelewy24 czy Getin? Czy obydwie firmy są siebie warte?

    azot