  • 1. Data: 2009-02-17 09:39:45
    Temat: Przenosiny karty do Lukasa
    Od: Otez <r...@p...o2.wytnij.pl>

    Witam.
    Czy do Lukasa jest szansa przenieść kartę z innego banku?
    Szukam info u nich na stronie ale nie mogę nigdzie znaleźć informacji o
    możliwości przeniesienia z innego banku ze spłatą zadłużenia z nowej
    karty. Może ktoś wie czy się da albo może podesłać linka do jakichś
    informacji na ten temat? Skoro można z ich karty płacić rachunki to bym
    się do nich przeniósł.

    Pozdrawiam
    O.

  • 2. Data: 2009-02-17 10:51:06
    Temat: Re: Przenosiny karty do Lukasa
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 17 Lut, 10:39, Otez <r...@p...o2.wytnij.pl> wrote:
> [...]
    > karty. Może ktoś wie czy się da albo może podesłać linka do jakichś
    > informacji na ten temat? Skoro można z ich karty płacić rachunki to bym

    ZTCP nie ma takiej możliwości. Kartę można wyrobic wyłącznie na
    podstawie zaświadczonka o dochodach.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-02-17 12:00:01
    Od: Otez <r...@p...o2.wytnij.pl>

    Jacek Erazmus pisze:

    > ZTCP nie ma takiej możliwości. Kartę można wyrobic wyłącznie na
    > podstawie zaświadczonka o dochodach.

    Ok a czy ktoś wie jakie są szansę na zniesienie opłaty za kolejne lata
    użytkowania przy Visa Silver? Bo przy Goldzie to jest w tabeli u Lukasa
    a przy Silverze znowu słowa na ten temat nie mogę znaleźć.

    Pozdrawiam
    O.