  • 1. Data: 2009-02-17 08:31:38
    Temat: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
    Od: "Boban" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Założyłem konto ( z w zasadzie 3 konta be jeszcze 2 oszczędnościowe) w
    piątek. 2 razy przesyłali mi na komórkę token ale nie doszedł. Sugerowalim że
    coś mam nie poustawiane w telefonie. Wczoraj ściągnąłem z orange ustawienia
    MMS do mojego telefonu i po pracy pojechałem do eurobanku. Wysyłają 3 token
    ale znów nie doszedł. Idę do salonu orange, tłumaczę w czym problem.
    Sprawdzają wszystko, usuwają błędy z karty SIM - mówią, że wszystko jest w
    porządku. Znów do banku, dyspozycja wysłania 4 tokena, efekt jak zwykle.
    Proponują mi token sprzętowy z 2 zł miesięcznie ale nie chcę. Zamykam konto.
    Straciłem w sumie z dojazdami ponad 2 godziny, wydrukowano w sumie
    kilkadziesiąt kartek. Fajny ten eurobank a ja znowu szukam gdzie by tu
    założyć konto :)

  • 2. Data: 2009-02-17 08:36:49
    Temat: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 17 lut 2009 o 09:31 GMT, Boban napisał(a):

    > Straciłem w sumie z dojazdami ponad 2 godziny, wydrukowano w sumie
    > kilkadziesiąt kartek. Fajny ten eurobank a ja znowu szukam gdzie by tu
    > założyć konto :)

    Byl juz niedawno podobny watek, ktos mial identyczny problem jak Ty, i
    tamten przypadek potwierdzil, ze 95% takich przypadkow to wina klienta,
    czyli Ciebie, czyli ze nie miales odpowiednio skonfigurowanego telefonu,
    polecam przejrzec historie

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Pickle's Law: ]
    [ Ekg: #3781111 ][ If Congress must do a painful thing, ]

  • 3. Data: 2009-02-17 08:37:16
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boban" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Straciłem w sumie z dojazdami ponad 2 godziny, wydrukowano w sumie
    > kilkadziesiąt kartek. Fajny ten eurobank a ja znowu szukam gdzie by tu

    To miałeś pecha,ja z mężem mamy tokeny w komorkach i wszystko jest OK. Teraz
    niedawno zmienialiśmy komórki na nowe,byliśmy w oddziale wgrać nowe tokeny i
    nie było z tym żadnego problemu.Może nie rezygnuj tylko spróbuj jeszcze raz.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 4. Data: 2009-02-17 09:24:18
    Od: "Boban" <b...@W...gazeta.pl>

    Brzezi <b...@g...com> napisał(a):

    > Byl juz niedawno podobny watek, ktos mial identyczny problem jak Ty, i
    > tamten przypadek potwierdzil, ze 95% takich przypadkow to wina klienta,
    > czyli Ciebie, czyli ze nie miales odpowiednio skonfigurowanego telefonu,

    Sęk w tym, ze je już nic więcej nie jestem w stanie zrobić. Ściągnąłem
    konfigurację telefonu z orange a potem jeszcze sprawdzali mi tę konfigurację
    w salonie operatora i przeskanowali kartę SIM usuwając błędy. Telefon od
    operatora, nie był ściągany simlock. I ciągle nie działa. Ja jednoznacznie
    nie stwierdzam po czyjej stronie jest wina ale po prostu nie jestem w stanie
    nic więcej zrobić.

  • 5. Data: 2009-02-17 09:27:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 08:31:38 +0000, Boban napisał(a):

    > Założyłem konto (...) Straciłem w sumie z dojazdami
    > ponad 2 godziny, wydrukowano w sumie kilkadziesiąt kartek. Fajny ten
    > eurobank a ja znowu szukam gdzie by tu założyć konto :)

    Getin przez kuriera
    Alior przez kuriera

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-02-17 09:40:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Lut, 10:24, "Boban" <b...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > nie stwierdzam po czyjej stronie jest wina ale po prostu nie jestem w stanie

    A czy jestes w stanie sciagnac poprawnie jakolwiek inna aplikacje?

  • 7. Data: 2009-02-17 09:50:59
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Boban pisze:

> [...]
    > nie stwierdzam po czyjej stronie jest wina ale po prostu nie jestem w stanie

    Wychodzisz z błędnego założenia że jak w salonie orange nie pomogli to
    już koniec. Ja wydzwaniałem na infolinie wiele razy, przysyłali
    ustawienia, i nic. W końcu spytałem na grupie. Włączyłem wiadomości
    sieciowe, w sonyericsonie nazywa sie to wiadomosci push. I token doszedl.
    Co do winy. Psi obowiązek zarówno orange jak i eurobanku jest
    powiadomienie Ciebie jako ich klienta co zrobić aby ten token doszedł.
    Niestety niekompetencja jest olbrzymia. I ciężko ci się dziwić że
    odpuściłeś.

    Potem jeszcze byly kolejne cyrki z kontem, z winy eurobanku, kto chce
    znajdzie w archiwum.

    pzdr
    Zyga

  • 8. Data: 2009-02-17 09:59:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 09:24:18 +0000, Boban napisał(a):

> [...]
    > działa. Ja jednoznacznie nie stwierdzam po czyjej stronie jest wina ale
    > po prostu nie jestem w stanie nic więcej zrobić.

    Jeżeli to nokia z symbianem, to trzeba coś odblokować w samym systemie
    telefonu > szukaj w archiwum. Generalnie tak jak napisał Brzezi w
    większości przypadków to błędy w konfiguracji samego telefonu.

    Xenocide

  • 9. Data: 2009-02-17 10:20:35
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Feb 17, 10:59 am, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Jeżeli to nokia z symbianem, to trzeba coś odblokować w samym systemie
    > telefonu > szukaj w archiwum. Generalnie tak jak napisał Brzezi w
    > większości przypadków to błędy w konfiguracji samego telefonu.

    W Nokii z Symbianem (mam e51) nazywa się to "service messages", w
    polskiej wersji "wiadomość sieciowa" (menu->wiadomości->opcje-
    >ustawienia->wiadomość sieciowa)
    Ja akurat zamówiłem konto bez tokena, ale potem doczytałem, że trochę
    to jednak ogranicza możliwości, więc zadzwoniłem i poprosiłem o token.
    Token dostałem jeszcze w trakcie tej rozmowy (pingnęło mi w
    słuchawce), i mniej więcej w tej samej chwili maila z kodem do tokena.
    Tak więc u mnie to wszystko zajęło ok 2 minuty.
    Byłem miło zaskoczony, po lekturze wielu postów na grupie jakie z tym
    problemy, albo że trzeba jeszcze biegać do oddziału - ja wszystko
    załatwiłem przez internet i telefon siedząc w kapciach w domu:)

  • 10. Data: 2009-02-17 10:24:30
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > tamten przypadek potwierdzil, ze 95% takich przypadkow to wina klienta,
    > czyli Ciebie, czyli ze nie miales odpowiednio skonfigurowanego telefonu,

    nie, 99% to wina tłuka z eurobanku ktory mowi o tym ze przyjdzie sms jak
    bylo w moim przypadku.

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu