eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzenoszenie KK do Rajfiego - mi kazali zaznaczyc, ze chce przejecia zadluzeniaPrzenoszenie KK do Rajfiego - mi kazali zaznaczyc, ze chce przejecia zadluzenia
    From: "Misia" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przenoszenie KK do Rajfiego - mi kazali zaznaczyc, ze chce przejecia
    zadluzenia
    Date: Thu, 31 Aug 2006 00:12:18 +0200

    Sluchajcie, nie wiem, jakie sa wasze doswiadczenia, ale ja bylam dzisiaj
    w Rajfim i kazali mi koniecznie zaznaczyc, ze chce, zeby Rajfi splaci
    zadluzenie
    z karty kredytowej, ktora do nich przenosze.

    I teraz nie wiem:
    Czy to znaczy, ze moge juz zapomniec o posiadaniu 2 kart jednoczesnie?
    Czy moze znaczy to tylko tyle, ze Rajfi splaci, obciazajac moja nowa karte
    kwota,
    jaka przelal na stara, ale dalszymi losami starej nie bedzie sie juz
    interesowal?

    Nie chce, zeby okazalo sie, ze jak nie zamkne starej, to sie wkurza i
    odbiora mi nowa.
    Ale mocno sie zdziwilam, bo wszyscy piszecie, ze nie wymagaja zamykania
    starej.

    To czego sie moge teraz spodziewac po tym jak musialam podac rachunek splat
    do starej karty?