  • 1. Data: 2002-08-16 10:03:02
    Temat: Pustelnik Trophy 2
    Od: "Maciek" <s...@p...fm>

    Witam!

    Mam zapytanie - czy ktoś z tutaj obecnych bawi się w tą promocję mBanku?
    Jaką mam pewność, ze osoba której wpłaciłem 500zł da mi jeden punkt?
    Nie mozna tego sprawdzić no nie?
    Mam juz (dopiero) 7 osób i szukam oststniej. Znajomy zbiera na ibooka, ale
    ciężko bedzie...

    Pozdrawiam

    Maciek

  • 2. Data: 2002-08-16 11:07:41
    Temat: Re: Pustelnik Trophy 2
    Od: "dev" <m...@p...pl>

    Mi możesz wpłacić to ci dam punkt....

    Jak coś to na maila: m...@b...de

  • 3. Data: 2002-08-16 15:52:20
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ajiifk$m16$1@news.tpi.pl>, Maciek wrote:
> [...]
    > Nie mozna tego sprawdzić no nie?
    > Mam juz (dopiero) 7 osób i szukam oststniej. Znajomy zbiera na ibooka, ale

    Albo zaloz sobie konto poprzez Allegro - jeuz ja nie rozumiem tych
    konkursow .Mbank opnuj sie!

  • 4. Data: 2002-08-16 20:11:30
    Od: "Maciek" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał >
    [...]

    > Albo zaloz sobie konto poprzez Allegro - jeuz ja nie rozumiem tych
    > konkursow .Mbank opnuj sie!

    Nie chodzi mi o konto a jedynie o konkurs właśnie... Konto niepotrzebne mi
    jest.
    Chce jedynie dostać ten aparat cyfrowy. To za 8 wciągniętych osób - za 30
    jest iMac.
    W sumie warte zachodu. Można sie pobawić, tylko nie wiem czy zdążę do końca
    miesiąca.
    Na kazde konto ma wpłynąć 500 zł... i poleżeć tam chwilę.

  • 5. Data: 2002-08-16 20:21:40
    Od: p...@p...onet.pl

    Można sie pobawić, tylko nie wiem czy zdążę do końca
    > miesiąca.
    > Na kazde konto ma wpłynąć 500 zł... i poleżeć tam chwilę.

    Do konca miesiaca nalezy wyslac wniosek o otwarcie konta, a podpisana umowa i
    (lub) 500 zl ma wplynac do 21.09, a co do umowy to nawet mozna pozniej, aby
    tylko data wyslania byla przed 21.09

    Piotr

  • 6. Data: 2002-08-17 11:03:58
    Od: "Maciek" <s...@p...fm>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    umowa i
    > (lub) 500 zl ma wplynac do 21.09, a co do umowy to nawet mozna pozniej,

    Dzięki Piotr. O to chodziło.

    Pozdr.
    Maciek