  • Data: 2010-03-02 05:52:18
    Temat: Pytania do konta Inteligo
    Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam konto w mBanku i jestem z niego zadowolony, ale czasami
    potrzebne jest wypłacenie/wpłacenie większej gotówki w oddziale.
    Dlatego trzymam drugie konto w Lukasie. Właściwie ma wszystko to
    co mi jest potrzebne, ale jak na mój gust to ma za duże opłaty
    miesięczne. A ponieważ bodaj od 1. marca są jeszcze wyższe to
    chcę zmienić go na inne. Poszukiwania taniego lub darmowego w
    utrzymaniu konta wyłoniły mi Inteligo. Mam na myśli Inteligo
    jako konto, a nie usługę w PKO BP. I teraz mam kilka pytań, bo
    nie o wszystkim znalazłem informacje na www lub wolałbym
    potwierdzenie przez praktyków a nie tylko z reklamówki.

    Czy wpłata gotówki w oddziałach PKOBP jest dla konta Inteligo
    darmowa.

    Czy wypłata gotówki w oddziałach PKOBP jest dla konta Inteligo
    darmowa. Coś czytałem o tym, że wypłata tylko tam gdzie są
    czytniki karty płatniczej. Czy wtedy można wypłacić dowolną
    kwotę czy jedynie do wysokości limitu karty VE.

    Jaki jest system zabezpieczeń: token, kody jednorazowe (sms, czy
    na papierze)

    Czy w Inteligo konto może być małżeńskie?

    Co to jest raczunek oszczędnościowy w ramach konta Inteligo? Czy
    to coś w rodzaju eMax i eMax+ w mBanku, czyli jakby subkonto o
    ograniczonych możliwościach, ale wyższym oprocentowaniu ?

    A może zamiast Inteligo ktoś podpowie inny bank, bo ja się już w
    tym pogubiłem. Ma być jak najtańszy w bieżącym utrzymaniu, bo
    będzie służyć jedynie do trzymania pieniędzy, a operacje typu
    przelew zdarzą się sporadycznie. Nie będzie bieżących,
    regularnych wpłat. Ma mieć dostęp via internet i w marmurku. Nie
    chcę trzymać pieniędzy w postaci lokaty terminowej.