    From: "Paweł" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pytanie dotyczace kredytu studenckiego i inwestowania
    Date: Sun, 16 Oct 2005 00:00:30 +0200

    Witam

    Nie orientuję się za bardzo w temacie, dlatego chce się poradzić osób, które
    są w temacie.
    Kiedyś słyszałem, że opłacalnym jest wzięcie kredytu studenckiego i
    zainwestowanie go gdzieś. Tylko że nie za bardzo wiem jak go zainwestować
    tak, aby na nim zarobić. Najbezpieczniejsze byłyby obligacje, ale wypłaty
    tegoż kredytu dostaje się co miesiąc. Istnieją lokaty, do których co miesiąc
    dopłaca się pewne sumy pieniędzy. Myślałem również nad innymi funduszami,
    ale nie wiem czy są bezpieczne.
    Czy jest jakaś opcja, dzięki której wzięcie takiego kredytu byłoby dla mnie
    opłacalne (możnaby zarobić kilka złotych) czy nie jest to możliwe?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Paweł