  • 11. Data: 2006-10-25 08:41:21
    Temat: Re: Pytanka
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    > [...] żeby wzioł się do roboty, [...]

    Za ortografie bys się lepiej synku WZIĄŁ

  • 12. Data: 2006-10-25 11:40:07
    Od: Jarek <j...@p...onet.pl>

    S.T. napisał(a):

    > Następny sprawny umysłowo inaczej?
    >
    > Jeśli wpisanie w google frazy 'połączenie banków' albo 'fuzja banków'
    > plus przeczytanie pierwszych wyplutych przez wyszukiwarkę odpowiedzi,
    > przerasta możliwości takiego 'studenta' to co on robi na uczelni???
    > A Giertych powinien cierpieć wieczne katusze za tą swoją 'amnestię'.

    Dzięki wielkie za pomoc :)
    Po prostu źle zadawałem pytanie w google i nie pokazywało mi konkretnych
    wyników.Człowiek całe życie się uczy, zdobywa wiedzę i doświadczenie
    Wiesz mi są jeszcze gorsi studenci odemnie. Ja się tego nie wstydzę że
    nie umie wszystkiego, grupy w końcu po to są żeby sobie pomagać.Czyż nie
    tak?
    Jeszcze raz dzięki za pomoc
    Pozdrawiam :)

  • 13. Data: 2006-10-25 11:53:48
    Od: Jarek <j...@p...onet.pl>

    Bartek napisał(a):

    > Za ortografie bys się lepiej synku WZIĄŁ

    Nie jestem twoim synkiem.
    A Ty lepiej przemyśl swoje postępowanie, jak nie chcesz ludziom pomagać
    to nie pomagaj i najlepiej jeszcze nie umieszczaj swoich postów, bo nie
    są one wogóle związane z tematem mojego zapytania i potrzebne. Dobrze że
    Ty jesteś najmądrzejszy, nie musisz tu nam pokazywać jaki to jesteś
    wykształcony i na ortografii się znasz.Błędy sie każdemu zdarzają i nie
    ma czego tu się wstydzić.Ja tylko poprosiłem o pomoc, jak ktoś to
    wiedział to mógł mi odpowiedzieć a jak nie to tez było by dobrze.W końcu
    sam bym to znalazł.
    A Tobie już podziękuje i trochę więcej człowieku kultury i szacunku do
    ludzi mniej znających się na danej tematyce i nawet jeśli nie posiadają
    wyższego wykształcenia

  • 14. Data: 2006-10-25 12:00:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jarek wrote:
    [...]

    > to nie pomagaj i najlepiej jeszcze nie umieszczaj swoich postów, bo nie
    > są one wogóle związane z tematem mojego zapytania i potrzebne. Dobrze że

    Twoje są jeszcze mniej potrzebne.

    KJ

  • 15. Data: 2006-10-25 12:08:40
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    > A Ty lepiej [...]

    tako rzekłeś Zaratustro ;)

  • 16. Data: 2006-10-25 20:03:08
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Jarek wrote:
    > Z giełdami w USA które się połączyły
    > już sobie poradziłem, nie wiem tylko co z bankami polskimi.
    No widziesz, jak się trochę wysylisz to i banki znajdziesz.

  • 17. Data: 2006-10-25 20:03:45
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Jarek wrote:
    > A Tobie już podziękuje

    Zdaje się, że tobie tez już wszyscy tu podziękowali.
    teraz proszą abyś już sobie poszedł.

  • 18. Data: 2006-10-25 20:05:46
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Pen wrote:

    > To że Ty jesteś nic nie umiejącym magistrem, nie znaczy że i inni są tacy
    > Czyżbyś sam zadał do domu Jarkowi opracowanie tych pytań, skoro taki
    > wszystkowiedzący jesteś ?

    Nie trzeba być wszytkowiedzącym, wystarczy nie być leniem.

  • 19. Data: 2006-10-25 20:12:22
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Nie trzeba być wszytkowiedzącym, wystarczy nie być leniem.

    jak nie masz zamiaru odpowiedzieć na zadane pytanie, to nie pisz wcale -
    choć wydaje mi się, że chęć napisania czegokolwiek jest w Twoim przypadku
    trudna do okiełznania
    czepiam się, ale do każdego tematu starasz się na siłę napisać cokolwiek,
    zastanów się, czy ktokolwiek ma ochotę to czytać
    EOT

  • 20. Data: 2006-10-25 20:23:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Oct 2006 22:12:22 +0200,
    osoba podpisana: Pen <p...@g...pl>
    napisała:
    [...]
    > czepiam się, ale do każdego tematu starasz się na siłę napisać cokolwiek,
    > zastanów się, czy ktokolwiek ma ochotę to czytać

    Na pewno wolę czytać jego, niż leniwych (?) studentów, którzy chcą aby
    odrobić za nich pracę domową.
    KJ

    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides