  • 61. Data: 2013-08-17 20:30:40
    Temat: Re: Qrwa mac!
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Nie zdziwię się jak hamerykanski tel. nie przyjmie sim z europy A może
    > AL w ogóle nie ma tel GSM, tylko jakiś ichni analog? Przecież u nich GSM
    > to dopiero nowość...

    W Hameryce GSM działa na ciut innych częstotliwościach. Jak ma wiekowy
    telefon, to może nie złapać tamtejszych fal i nawet roaming mu nie pomoże.

    --
    Grzexs

  • 62. Data: 2013-08-17 20:35:06
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    -------- pws (2013-08-15 13:10) --------

    > Dokładanie.
    >
    > W PKO też są chyba jeszcze karty kodów, jednak brakuje tam całkowicie bezwarunkowo
    darmowego konta (w Koncie Za Zero trzeba zapewniać miesięczne wpływy).

    Volkswagen Bank Polska. Darmowy token i darmowe konto. Tylko biorą za
    wypłaty z bankomatów kwot poniżej 400 PLN.

    --
    Grzexs

  • 63. Data: 2013-08-17 22:33:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Grzexs wrote:

    > W Hameryce GSM działa na ciut innych częstotliwościach. Jak ma wiekowy
    > telefon, to może nie złapać tamtejszych fal i nawet roaming mu nie pomoże.

    ale mowisz o telefonie, a nie karcie gsm

    czterosystemowy telefon zadziała i tu i tam, a jak nie masz telefonu, to
    karta przełożona do ichniejszego telefonu tez bedzie działać.

    pod warunkiem, ze to gsm, bo są jeszcze telefony działające na innej
    zasadzie.

  • 64. Data: 2013-08-17 23:11:00
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 17.08.2013 18:36, J.F. pisze:
    > Wszystko wskazuje na to ze prepaidy sa do odstrzalu :-)

    Wszystko wskazuje, ze jednak nie - np. mini max w playu (w play rozmowy
    i sms za darmo), placisz tylko za 100 pierwszych smsow i 100 min rozmow
    do innych sieci - 9 zl max za smsy i 29 zl za rozmowy w miesiacu,
    pozniej nic. Masz jakis inny no limits na rozmowy i smsy za 38 zl? I
    nawet jakis internet jest, ale po przekroczeniu 5 zl strasznie spada
    transfer - zawsze sa jednak pakiety (5 zl - 100MB, 9 zl - 500MB, 20 zl -
    1,5GB). Zaproponuj lepsza taryfe :P

  • 65. Data: 2013-08-18 01:09:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Aug 2013 23:11:00 +0200, neoniusz napisał(a):
> [...]
    > nawet jakis internet jest, ale po przekroczeniu 5 zl strasznie spada
    > transfer - zawsze sa jednak pakiety (5 zl - 100MB, 9 zl - 500MB, 20 zl -

    I co, przeniesiesz sie z rodzina i znajomymi do Play, i bedziesz
    placil np 5zl, a oni za to siec utrzymaja ?

    Nie, bo trzeba 15zl/mc na utrzymanie konta.

    No i zblizamy sie do abonamentu typu nju - gora 29zl, nie mniej niz
    15. I po co sie babrac w jakies karty i doladowania ? :-)

    P.S i cos beda musieli z tym zrobic, zeby klientom za duze konta nie
    urosly, bo jeszcze ktos im kiedys kaze zwracac :-)

    J.