  • 1. Data: 2003-11-10 08:36:08
    Temat: RB ma NRB
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Z ostatniego wyciągu z KK wynika, że Raiffeisen Bank Polska przeszedł na
    numerację kont w standardzie NRB.
    Nie pochwalili się tym ani w liście (nowy regulamin KK) ani na stronie ...

    Z nowości jest dostęp do kont przez SIMExtra w sieci ERA.
    Dostępu przez WWW chyba nie doczekamy ...
    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2003-11-10 12:18:15
    Temat: Re: RB ma NRB
    Od: "Kamil Jońca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Yareck wrote:

    > Z ostatniego wyciągu z KK wynika, że Raiffeisen Bank Polska przeszedł na
    > numerację kont w standardzie NRB.
    > Nie pochwalili się tym ani w liście (nowy regulamin KK) ani na stronie ...
    Hmm, mi z ostatnim wyciągiem z Konta Lokacyjnego przyszło info (+ nowy
    numer konta)

    > Z nowości jest dostęp do kont przez SIMExtra w sieci ERA.
    Co ciekawe twierdzą, że za kartę SIMExtra(wyjątkowe badziewie nawiasem
    mówiac) jest opłata 1 PLN, (jeszcze do niedawna przynajmniej ) ERA
    chciała ca 15 (czy 25)PLN
    > Dostępu przez WWW chyba nie doczekamy ...
    mhm :-(
    KJ

  • 3. Data: 2003-11-10 12:33:39
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 10 Nov 2003 09:36:08 +0100, Yareck
    <j...@i...KILLSPAM.pl> wrote:

    >Z ostatniego wyciągu z KK wynika, że Raiffeisen Bank Polska przeszedł na
    >numerację kont w standardzie NRB.
    >Nie pochwalili się tym ani w liście (nowy regulamin KK) ani na stronie ...

    cos slabo szukales - na glownej stronie na dole jest obrazek UWAGA
    IBAN
    odnosnie wyciagow - list przewodni o zmianie wraz z nowym numerem
    rachunku znajdowal sie na wyciagach z kont (osobiste badz lokacyjne).

    faktycznie, masz racje, ze list taki powinien tez byc na wyciagach z
    kk. przeciez dla splacajacych karte jest bardzo istotne, ze od 1
    kwietnia musza juz robic przelew na nowy numer rachunku.
    moze na nastepnym wyciagu pojawi sie takie info?

    >Z nowości jest dostęp do kont przez SIMExtra w sieci ERA.
    >Dostępu przez WWW chyba nie doczekamy ...

    :-)))

    G.

  • 4. Data: 2003-11-10 13:37:05
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > cos slabo szukales - na glownej stronie na dole jest obrazek UWAGA
    > IBAN

    To pewno dlatego, że nauczyłem się ignorować banery reklamowe :-)

    ________
    Yareck