eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPoziom obsługi w Multibanku...?RE: Poziom obsługi w Multibanku...?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
    l!newsgate.pl
    From: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: RE: Poziom obsługi w Multibanku...?
    Date: 10 Aug 2003 17:52:59 +0200
    Organization: email<>news gateway
    Lines: 27
    Message-ID: <000101c35f57$b586a700$d91d153e@kuba2>
    References: <bh3a12$d5o$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1060530779 10931 192.168.240.245 (10 Aug 2003 15:52:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Aug 2003 15:52:59 GMT
    X-Mailer: Microsoft Outlook, Build 10.0.2627
    X-Received: from c29-217.icpnet.pl (HELO kuba2) ([62.21.29.217]) (envelope-sender
    <w...@w...pl>) by smtp.wp.pl (wp-smtpd) with SMTP for
    <p...@n...pl>; 10 Aug 2003 15:52:35 -0000
    X-Received: from c29-217.icpnet.pl (HELO kuba2) ([62.21.29.217]) (envelope-sender
    <w...@w...pl>) by smtp.wp.pl (wp-smtpd) with SMTP for
    <p...@n...pl>; 10 Aug 2003 15:52:35 -0000
    X-Received: from c29-217.icpnet.pl (HELO kuba2) ([62.21.29.217]) (envelope-sender
    <w...@w...pl>) by smtp.wp.pl (wp-smtpd) with SMTP for
    <p...@n...pl>; 10 Aug 2003 15:52:35 -0000
    X-Received: from c29-217.icpnet.pl (HELO kuba2) ([62.21.29.217]) (envelope-sender
    <w...@w...pl>) by smtp.wp.pl (wp-smtpd) with SMTP for
    <p...@n...pl>; 10 Aug 2003 15:52:35 -0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:255069
    [ ukryj nagłówki ]

    > Nie spodziewaj sie dużej różnicy.To ten sam bank, to samo
    > call center. Więc te same metody szkoleń...itp. Ja się
    > rozczarowałem na samym początku tuż po otwarciu. Np. obsługa
    > we Wrocławiu zmienia się szybciej niż w hipermarketach,
    > ciągle jak jestem(co 2-3 miesiące to widzę nowe twarze), może
    > z 2-3 osoby są od początku.

    Akurat podales kiespki przykład bo we Wrocku rotacja była niewielka,
    a nowe twarze wynikaja z tego ze rozdzial się rozbudowal i zwiekszyl
    zatrudnienie

    > Trochę
    > lepiej w boksach u doradców kredytowych, ale też nie porażają
    > wiedzą.Oddział we Wrocku zdobył nagrodę na najlepszy oddział
    > bankowy w

    W tym rankingu oceniano wyniki finansowe oddzialow.

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl
    Karty Bankowe i Płatnicze: http://www.kartybankowe.net


    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1