    From: d...@o...pl (Dario)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: RE: Pytanie - proszę o doradzenie.?
    Date: 10 Dec 2006 16:19:49 +0100

    jesli chcesz robić wplaty gotówkowe to polecam www.inteligo.pl - b. duzo
    placówek, odziałów agencji: wszędzie wplaty i wyplaty za darmo: oraz bezp.
    polecenie zaplaty za telefony wszystkie za gaz i TV.
    oplata tylko 0,99 zł za miesią, A w przypadku konta wspolnego 1 za
    wspolników może zrezygnowac z karty bankomatowej i miec tylko karte kodów
    1razowych i wtedy tę bedzie oplata taka sama czyli 0,99zł.
    ZAs mbank jest tez dobry do przelewów przez internet 0,50zł za pztelwe do
    innego banku oraz do oszzcedzania w fund inwest.
    polecam więc inteligo oraz mbank. ZAs PKO superkonto lepiej zlikwidowac bo
    jest za drogie: 5,40zł na miesiac.
    BPH tez lepiej likwodować.