eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikradzież kartyRE: kradzież karty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
    l!newsgate.pl
    From: w...@w...pl (Wojciech Frabinski)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: RE: kradzież karty
    Date: 29 Jun 2003 23:09:50 +0200
    Organization: email<>news gateway
    Lines: 28
    Message-ID: <000001c33e83$00640a60$4100a8c0@lfi.com.pl>
    References: <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1056920990 4261 192.168.240.245 (29 Jun 2003 21:09:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Jun 2003 21:09:50 GMT
    X-Mailer: Microsoft Outlook, Build 10.0.2627
    X-Received: from rou40500zz.eranet.pl (HELO kuba2) ([213.158.192.163])
    (envelope-sender <w...@w...pl>) by smtp.wp.pl (wp-smtpd) with SMTP for
    <p...@n...pl>; 29 Jun 2003 21:09:21 -0000
    X-Received: from rou40500zz.eranet.pl (HELO kuba2) ([213.158.192.163])
    (envelope-sender <w...@w...pl>) by smtp.wp.pl (wp-smtpd) with SMTP for
    <p...@n...pl>; 29 Jun 2003 21:09:21 -0000
    X-Received: from rou40500zz.eranet.pl (HELO kuba2) ([213.158.192.163])
    (envelope-sender <w...@w...pl>) by smtp.wp.pl (wp-smtpd) with SMTP for
    <p...@n...pl>; 29 Jun 2003 21:09:21 -0000
    X-Received: from rou40500zz.eranet.pl (HELO kuba2) ([213.158.192.163])
    (envelope-sender <w...@w...pl>) by smtp.wp.pl (wp-smtpd) with SMTP for
    <p...@n...pl>; 29 Jun 2003 21:09:21 -0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:248537
    [ ukryj nagłówki ]

    > Była to karta kredytowa (nie debetowa). Co ciekawe, PINu nie
    > używałem przy
    > żadnej płatności (zazwyczaj płatności na CPN albo w markecie
    > - nigdy nie
    > wymagały PINu). Karty tej nigdy też nie włożyłem do bankomatu
    > (30 zł prowizji
    > za wypłate).
    >
    Jednyne co mi przychodzi do głowy to podsłuchanie PINu w trakcie jego
    ustalania lub zmiany przez Citiphone.
    Z jakiego aparatu (prywatnego/służbowego) korzytałeś i czy dawno to było
    ?

    Inna sprawa, ze w praktyce po zastrzezeniu karta nie powinna dostac
    autoryzacji i powinna zostac przez banomat zatrzymana. Czyzby Citiphone
    nie dysponował sposobem na wprowadzenia takiego zastrzezenia natychmiast
    ?? Przeciez sam obsluguje swoje karty wiec nie trzeba wysylac faxu do
    Polcardu jak to czasem bywa ;).

    A może jakas jakas dziwna awaria/blasd banomatu, w wyniku ktorej wyplata
    nie była autoryzowana wogole (wersja prawdopodbna mniej wiecej tak jak
    UfO, ale kto wie :D).

    Wojtek Frabinski

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1