eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikradzież kartyRe: kradzież karty
  • Data: 2003-07-01 09:00:38
    Temat: Re: kradzież karty
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
    news:bdrghh$hor$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Masz na mysli zmiane PINu przez telefon? Majac karte kodow w Inteligo,
    > to moze by sie dalo, ale trzeba znac jeszcze nr klienta (ja go pamietam,
    > ale moze wiele osob nosi go w portfelu razem z karta kodow).

    Tak, mam na myśli zmianę PINu przez telefon.

    > Ale jak to sobie wyobrazasz w Citi? Nie wiem, czy mozna tam zmienic PIN
    > przez telefon, a nawet jesli tak, to trzeba sie wspowiadac
    > niedysponentowi z historii zycia swego i rodziny, wiec nie jest to takie
    > proste. I numer klienta/konta tez trzeba znac, by sie wstepnie
    > zidnetyfikowac (ale to moze byc maly problem, o czy juz wyzej napisalem).

    Ale ja nie o tym! :-)

    Po prostu chciałem pokazać najprostsze metody, jak udowodnić, że PIN nie
    siedzi na pasku. :-) I tylko tyle. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1