  • Data: 2003-03-23 21:15:13
    Temat: RE: stan konta - skarbowka
    Od: k...@e...it (krzysztof) szukaj wiadomości tego autora

    a ja dodam, ze jakbys mial dwa konta i sobie przelewal z jednego na drugie,
    to nawet mimo informacji z banku trudno by bylo jakis dochod wykazac

    Krzysiek

    Sponsor:
    Prova la convenienza di eBay: migliaia di articoli a prezzi senza confronto.

    Clicca qui: http://adv.email.it/cgi-bin/foclick.cgi?mid=529&d=23
    -3