  • 1. Data: 2007-05-27 07:02:14
    Temat: RECHERCHE INTERPRETE
    Od: "Bernard" <s...@w...fr>

    Bonjour,

    je recherche un ou une interprete pour raisons commerciales sur la pologne

    Laisser vos coordonnées sur cet e-mail

    Cordialement

  • 2. Data: 2007-05-27 11:50:52
    Temat: Re: RECHERCHE INTERPRETE
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    moze w jakims bardziej cywilizowanym jezyku? :-)
    grupa z koncowka .pl a ten pisze po jakiemus (.fr pewnie) :-)

    write question in polish or in english please :-)))

  • 3. Data: 2007-05-27 12:01:01
    Od: "rmi" <r...@g...pl>

    > grupa z koncowka .pl a ten pisze po jakiemus (.fr pewnie) :-)

    Chyba szuka tlumacza z francuskiego na polski

    Uzytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisal w wiadomosci
    > moze w jakims bardziej cywilizowanym jezyku? :-)
    No gdyby to Chirac zobaczyl :-)

    rmi

  • 4. Data: 2007-05-27 12:17:02
    Od: yayco <y...@n...pl>

    rmi pisze:

    > Chyba szuka tlumacza z francuskiego na polski
    >
    > Uzytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisal w wiadomosci
    > No gdyby to Chirac zobaczyl :-)
    >
    > rmi

    A kto to jest Chirac?

    ;-)

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 5. Data: 2007-05-27 14:20:39
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...com>

    sunwick wrote:
    > moze w jakims bardziej cywilizowanym jezyku? :-)
    > grupa z koncowka .pl a ten pisze po jakiemus (.fr pewnie) :-)
    >
    > write question in polish or in english please :-)))

    to że ty nie rozumiesz innych języków niż polski i angielski to nie
    znaczy ze mozna tu pisac po angielsku ;)

  • 6. Data: 2007-05-27 19:34:25
    Temat: Re: Re: RECHERCHE INTERPRETE
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >to że ty nie rozumiesz innych języków niż polski i angielski to nie
    >znaczy ze mozna tu pisac po angielsku ;)
    oj wiem wiem, b. nielubie francuskiego dlatego sie czepilem, zwykle
    takich rzeczy nie pisze, hehe... jeszcze po niemiecku to pol biedy,
    ale ten jezyk to jest conajmniej zakrecony :) wiem ze piekny (dla
    niektorych)...
    ale tu tez chodzi o to ze na grupe polska powinno sie tak naprawde
    pisac tylko po polsku, a niektore ludziki mysla iz kazdy zna ich jezyk