    From: sunwick <s...@W...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re: RECHERCHE INTERPRETE
    Date: Sun, 27 May 2007 21:34:25 +0200

    >to że ty nie rozumiesz innych języków niż polski i angielski to nie
    >znaczy ze mozna tu pisac po angielsku ;)
    oj wiem wiem, b. nielubie francuskiego dlatego sie czepilem, zwykle
    takich rzeczy nie pisze, hehe... jeszcze po niemiecku to pol biedy,
    ale ten jezyk to jest conajmniej zakrecony :) wiem ze piekny (dla
    niektorych)...
    ale tu tez chodzi o to ze na grupe polska powinno sie tak naprawde
    pisac tylko po polsku, a niektore ludziki mysla iz kazdy zna ich jezyk