  • 1. Data: 2003-10-09 14:55:53
    Temat: [RP - Moje Pieniadze] Banki a 12 pazdziernika...
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Witam!

    Polecam niniejszy artykul:
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03100
    9/pieniadze_a_2.html

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 2. Data: 2003-10-09 20:35:30
    Temat: Re: [RP - Moje Pieniadze] Banki a 12 pazdziernika...
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> napisał:
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03100
    9/pieniadze_a_2.html

    Co tez się porobiło ;O M.in. Pkobp i pekaosa objeły nowymi przepisami wszystkie
    karty, mB/multi dał ciała, a KK bphpbk ma ubezpieczenie lepsze od citka ;>>

    BPH PBK - Wszyscy posiadacze kart płatniczych - zarówno debetowych, jak i
    kredytowych -
    zostaną całkowicie zwolnieni z odpowiedzialności za transakcje przeprowadzone
    przed zgłoszeniem zastrzeżenia. Bank wziął na siebie również przewidziany w
    ustawie udział własny klienta.

  • 3. Data: 2003-10-10 09:54:14
    Od: "Dave " <d...@g...pl>

    Witek <j...@c...barg.sv> napisał(a):

    > Co tez się porobiło ;O M.in. Pkobp i pekaosa objeły nowymi przepisami
    wszystkie
    > karty, mB/multi dał ciała, a KK bphpbk ma ubezpieczenie lepsze od citka ;>>

    mbank po prostu szuka oszczednosci na wszystkim...
    zastanawiam sie czy kiedys nie bedzie tak jak na zachodzie - gdzie bogatszym
    nie wypada chodzic na zakupy do Aldiego itp. sieci a u nas nie bedzie
    wypadalo pokazywac karty mbanku ktory pozostanie bankiem dla ubogich z uboga
    oferta...
    Swoja droga to takiego cudu jak TOiP za karty uzalezniona od numeru karty to
    nie ma chyba zaden inny bank na swiecie...

    D.

  • 4. Data: 2003-10-10 16:30:05
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    9/pieniadze_a_2.html

    Mała poprawka. Własnie dostalem umowe do kart debetowych i netkarty z multi.
    Nowe karty debetowe (te z limitami; numery 402331, 432937, 432938) beda objete
    nowymi przepisami po podpisaniu umowy. Czyli jednak wszystko OK.

  • 5. Data: 2003-10-13 07:56:52
    Od: "Dave " <d...@g...pl>

    Witek <j...@c...barg.sv> napisał(a):

> [...]
    objete
    > nowymi przepisami po podpisaniu umowy. Czyli jednak wszystko OK.

    nie znam szczegolow Ustawy ale wydaje mi sie dziwne ze to bank a nie Ustawa
    decyduje o tym ktore karty obejmuje ustawa a ktore nie. W kazdym razie mbank
    i multi tu sie nie popisali. Ciesze sie ze kredytowke mam w Pekao a nie w
    mbanku.

    D.

  • 6. Data: 2003-10-13 10:57:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dave wrote:
> [...]
    > Ustawa decyduje o tym ktore karty obejmuje ustawa a ktore nie. W
    > kazdym razie mbank i multi tu sie nie popisali. Ciesze sie ze

    Siegnij do ustawy ;) Znajdziesz odpowiedz na swoje watpliwosci. Swoja droga
    ruch jak dla mnie niezrozumialy z ich strony