    From: "ST- LM" <s...@k...ltm.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: RURRERe: Co sie stanie jak wejdziemy do ERMu?
    Date: Sun, 1 Mar 2009 19:26:47 +0100

    > gdybysmy byli w strefie euro to:
    >
    > - problem opcji by nie istnial
    > - problem rosnacych rat w CHF by nie istnial

    Wahania kursu CHF w stosunku do Euro i innych walut to
    normalna rzecz i nie jest prawdą, że kurs ten byłby stały skoro
    dane historyczne temu przeczą...
    nie jest wykluczone, że Ktoś ubezpieczałby się od zmiany
    kursu EURO/USD. Podobno w EU zakazane są opcje
    teoretycznie w Polsce też tak powinno być, ale Ktoś zawetował
    tą ustawę.

    > - mielibysmy tansza benzyne

    cena benzyny byłaby w EURO, a Ty otrzymywałbyś
    benzynę nie za PLN, ale EURO... w prosty sposób gdy 1EURO = 4,00PL
    Twoje dochody przeliczonoby w sposób, że na każde 1000PLN
    otrzymałbyś 250 EURO. Biały niby wolny Niewolnik Europy...
    Kurs EURO/USD też ulega zmianie w zależności od
    przepływu towarów... zatem wszystko zależy w jakie walucie
    i za ile kupowanoby ropę-zwyczajowo są to dolary a nie EURO

    > i jeszcze pare innych, ktore teraz mi nie przychodza do glowy...
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD
    >
    > ps. obecnie wchodzenie do ERM2 to nie najlepszy pomysl... dobrym moment
    > mieli na wprowwadzenie euro kartofle... a teraz to se troche poczekamy
    > na nastepny dobry moment...

    Pewnie niedługo to nastąpi, ale gorzej z ponownym wzrostem kursu EURO
    Myśl dalej!!!
    ST