  • 31. Data: 2010-04-04 19:14:13
    Temat: Re: Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-04 20:20, Szymon pisze:
    > W istocie jest płaska, jak i większość debetowych.

    Ostatnimi czasy jest już jednak sporo tych wypukłych debetówek.
    Tyle, że przeważnie płatnych :)

    --
    Mithos

  • 32. Data: 2010-04-04 19:48:36
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    > Ostatnimi czasy jest już jednak sporo tych wypukłych debetówek.
    > Tyle, że przeważnie płatnych :)

    sporo, ale do "większości" im jeszcze daleko

  • 33. Data: 2010-04-05 12:33:21
    Od: "jurek712" <j...@p...onet.pl>

    > Mithos napisał:
    > Tak sobie czytam o tym rachunku i wydaje mi się, że jest on super produktem.
    (...)
    > Jedyny minus to zerowe oprocentowanie rachunku. No i do przelewĂłw trzeba
    > mieć drugie konto.

    Nie bardzo rozumiem w czym problem z tym drugim kontem do przelewĂłw:

    "Przelew (realizacja) Konto Wydajesz & Zarabiasz
    złożony za pośrednictwem usług bankowości elektronicznej BZWBK24
    - na rachunek w BZ WBK Bez opłat
    - na rachunek w innym banku 0,50 zł
    - złożony w oddziale BZ WBK
    - na rachunek w BZ WBK Bez opłat
    - na rachunek w innym banku, w tym na rachunki ZUS i organów podatkowych 5,00 zł"

    Chodzi zapewne o opłaty za przelewy ? ;)

  • 34. Data: 2010-04-05 20:18:19
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "jurek712" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > - na rachunek w BZ WBK Bez opłat
    > - na rachunek w innym banku, w tym na rachunki ZUS i organĂłw podatkowych

    ---------------------------
    ustaw inne kodowanie, bo w tekscie sa same 'krzaki' i trudno to czytac.

    Tak, jezeli ktos sie zdecyduje na to konto z roznych tam wzgledow, to nie
    moze go traktowac jako konta do przelewow, bo generalnie bedzie to 70gr
    razem z sms za kazdy przelew. Jedynym rozwiazaniem, pozostanie zalozenie KO
    i przelewanie wewn na nie, a nastepnie za darmo jeden przelew/mies. z
    jednego KO do innego banku z darmowymi przelewami. Mozna zalozyc kilka KO.

  • 35. Data: 2010-04-07 09:18:32
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    > Przy karcie payback Twoje rozwiazanie przeszlo, przy kartach prestize oraz
    > wydajez izarabiasz
    > systemprzy braku zgody na 3dsecure odrzucal transakcje.

    Usługa 3D-Secure jest faktycznie wymuszana w przypadku niektórych
    kart, a w przypadku innych można ją pominąć.

    Karta Payback BZ WBK jest kartą MasterCard - a one są z definicji
    produktu otwarte na Internet niezależnie od tego czy wydawca ma 3D-
    Secure czy nie ma. Natomiast karty Prestiż czy W&Z to karty typu Visa
    Electron - wydawca może je zamknąć na Internet bez 3D-Secure.
    Generalnie jest tak:
    - karty MasterCard - otwarte na Internet zawsze
    - karty Visa - otwarte na Internet zawsze
    - karty Maestro - otwarte tylko z 3D-Secure (po prostu nie ma
    akceptacji w Internecie kart Maestro gdy sklep nie ma 3D-Secure)
    - karty Visa Electron - wydawca moze zdecydować czy otworzyć produkt
    bez 3D-Secure na Internet (akceptacja jest), ale zazwyczaj polskie
    karty Visa Electron są zamknięte jak bank nie ma 3D-Secure.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 36. Data: 2010-04-07 17:50:29
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-04-07 11:18, Zespol_BZWBK pisze:

    > - karty Visa Electron - wydawca moze zdecydować czy otworzyć produkt
    > bez 3D-Secure na Internet (akceptacja jest), ale zazwyczaj polskie
    > karty Visa Electron są zamknięte jak bank nie ma 3D-Secure.

    Jakie banki w Polsce stosuja 3D Secure poza BZWBK?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 37. Data: 2010-07-18 23:44:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "smint" hpa6fm$r8j$...@n...onet.pl

    > bez terminala?

    Bez terminala -- a nawet bez samego plastyku. :)

    Co więcej -- czasami nawet bez stosownego zatwierdzenia.
    U mnie tak było dwa razy -- zanim zatwierdziłem, kaska zeszła.
    Tym oto sposobem za swój telefon komórkowy zapłaciłem dwa razy
    zamiast jeden raz, a że ten jeden raz miał być za dwa miesiące
    z góry, to zapłaciłem za cztery z góry... A że dwa miesiące
    opóźnienia niewiele znaczą w Polkomtelu, po tamtym płaceniu
    miałem z głowy komórkę przez pół roku. :)

    Najchętniej raz na rok bym im płacił 120 złotych. :)
    (bo mam tam abonament za dychę -- drogo, ale co robić)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2010-07-19 22:18:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" hp83a7$2op6$...@o...icpnet.pl

    > interesujace no nie? dla tednej karty 3D secure nie jest obowiazkowe, ale dla
    drugiej tak...

    Bo to nie jest zabezpieczenie ale utrudnienie. :) Jak ogrodzenie mojego
    osiedla -- od strony Pizzerii (kiedyś napisałem mylnie, że od strony
    sklepu) i paru pawilonów (że tak to nazwę w skrócie) oraz od strony
    osiedlowego (naszego) placu zabaw jest ogrodzenie, zaś z innych
    stron -- nie ma. :) ,,Swój'' musi otwierać bramę, aby nie jeździć
    pod cudzymi okami niepotrzebnie, podczas gdy złodziej wchodzi (lub
    wYjeżdża) od strony otwartej. :) 100% mądrości. :)

    --
    19 lipca 2010 roku, około godziny 16:05, padł kolejny rekord PEFów !!749!!
    749*0.8=599,2 749*0.6=449,4 450-600 to (60-80)% .
    ! 739 ! VV
    oznacza sztach . Ventolinem
    ^ . . 729 . .
    . . .
    * . 18 . 21 719 . .
    . . . . . . . . . . .
    P . . ' . . . . . .06 . . . dni 705 .2425
    . . lipiec . VVVV VV .19
    E . . . . . ----> . 699 2223
    2627 29 01 03 . 07 101112 17
    F19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 685
    28 02 06 08 . 16
    2526 01 03 . 17.`'.20 675 ._.
    30 VV .-09 13 18
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' 05 '.O_'
    / 23 30 02 1011 `-:`-'.'.661'. '`\.'`.'
    ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`., 1415
    m 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \
    ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/.. ......... ........

  • 39. Data: 2010-07-22 21:35:21
    Od: "jarek" <j...@p...onet.pl>

    > ustaw inne kodowanie, bo w tekscie sa same 'krzaki' i trudno to czytac.

    Używam FireFoxa i to on pzejął kodowanie Unicode (UT8) w którym pisał posta
    poprzednik. Gdy popatrzyłem na odpowiedzi innych pod postem autora cytatu, to
    też tak mają i pod 8859-2 widac krzaki. Teraz ustawiłem-wymusiłem na ISO-8859-2
    mam nadziej, żę będzie OK.

> [...]
    > i przelewanie wewn na nie, a nastepnie za darmo jeden przelew/mies. z
    > jednego KO do innego banku z darmowymi przelewami. Mozna zalozyc kilka KO.

    Tak właśnie zrobiłem u siebie, założyłem 3x KO na rożne opłaty ;)