  • Data: 2004-07-26 13:53:19
    Temat: Rachunek dla Małej Firmy
    Od: "Fil" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zamierzam założyć rachunek w banku dla mojej działalności gospodarczej.
    Mam w związku z tym kilka pytań:

    Konkretnie, to planuje założyć konto w BPH

    -ile może kosztować miesięcznie obsługa takiego rachunku
    -ile muszę zapłacić na starcie, za otwarcie rachunku

    - czy można mieć konto w innych walutach niż złotówki
    - czy jeśli będę miał konto w Euro, zaś ktoś wpłaci
    na konto pieniądze w PLN, to ile na tym stracę (zapłacę bankowi)
    (chodzi tu chyba o tzw przewalutowanie [?])
    Czy jest to jakiś procent od kwoty?

    - czy obsługa konta w euro może drożej kosztować ?
    - czy mając konto w Euro, kiedy będę wyłacał pieniądze
    w bankomacie, ale oczywiście w złotych, to czy też
    będę płacił bankowi za to przewalutowanie ?

    w zasadzie już jestem zdecydowany na BPH.
    Czy są jakieś przeciwwskazania dla zakładania tam rachunku
    dla małej firmy ?

    Czy idąc na rozmowę do banku, będe mógł coś negocjować,
    czy też jest to jakaś rutynowa operacja, gdzie wypełnię
    formularz i ktoś automatycznie zrobi swoje.

    Dziękuje za fachową radę.
    Fil