eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRachunek dla małej firmy - tabela z porównaniem kont bankowychRachunek dla małej firmy - tabela z porównaniem kont bankowych
  • Data: 2012-05-04 17:10:30
    Temat: Rachunek dla małej firmy - tabela z porównaniem kont bankowych
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Było już pytanie o to kilkanaście tematów temu, ale odpowiedź o
    najtańszy bank była tylko od Waldka, który polecał Idea Bank. Znalazłem
    taką tabelkę z porównaniem kont -
    <http://www.se.pl/twoje-pieniadze/poradnik-se/rankin
    g-kont-dla-firm_221555.html>
    (chyba najbardziej aktualna, z 2012 nie znalazłem innych). Mógłby
    zweryfikować te dane ktoś, kto korzysta z tych rachunków? Przydałyby się
    odpowiedzi od użytkowników tych firmowych kont, co jest prawdą, a co nie
    w tej tabeli (na chwile obecną).

    TIA

    KR

    --