eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRachunek dla małej firmy - tabela z porównaniem kont bankowych › Re: Rachunek dla małej firmy - tabela z porównaniem kont bankowych
  • Data: 2012-05-06 01:15:16
    Temat: Re: Rachunek dla małej firmy - tabela z porównaniem kont bankowych
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-05 19:16, witrak() pisze:
    > Zbynek Ltd.<s...@p...onet.pl> wrote on
    > 2012-05-04_21:22

    > Ale gość pyta serio, a tam rzeczywiście nie ma VW, którego używam
    > (3 firmy) i sobie chwalę...

    Faktycznie, zerknąłem w ich ofertę dla firm i prezentuje się ciekawie -
    <http://www.volkswagenbank.pl/konto-firmowe.html> Kolega zakłada małą
    firmę i szuka czegoś sensownego i niedrogiego w utrzymaniu, pomagam mu
    znaleźć.

    Zerknąłem też w Millennium i nurtuje mnie tam pewna nieścisłość między
    TOiP a informacją na stronie -
    <http://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektroni
    czna/millenet-dla-klientow-indywidualnych-biznes/pot
    wierdzenie-transakcji/pytania-i-odpowiedzi>
    która podaje, że (Jaki jest koszt korzystania z H@sełSMS?) "Korzystanie
    z H@sełSMS nie ponosi za sobą dodatkowych kosztów. Aktywacja usługi jest
    bezpłatna a za wysyłane SMS-y z H@słamiSMS zapłaci Bank." a TOiP w
    PDF-ie na to: "Opłata za SMS do autoryzacji zleceń w Millenecie dla
    Klientów Indywidualnych/Biznes" to 25 groszy. Wie ktoś?

    Jeszcze biorę pod uwagę Multibank z rachunkiem MultiKonto Business Class
    - <http://www.multibank.pl/dla_firmy/multikonta/busine
    ss_class/>

    Z ofert innych banków rachunki dla firm prezentują się przyzwoicie w
    Rajfim, Inteligo i BNP Paribas.W tym ostatnim jest coś takiego jak
    ubezpieczenie ochrony prawnej -
    <http://www.bnpparibas.pl/finanse-firmy/ubezpieczeni
    e-ochrony-prawnej.asp>

    K.