  • 1. Data: 2013-06-16 11:33:42
    Temat: Rachunek obsługi kredytu w Bank Millennium S.A.
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Na wyciągu miesięcznym widzę przelew zlecenie stałe z mojego
    rachunku ROR *na rachunek kredytu* zapisany w ten sposób że po
    numerze rozliczeniowym banku 11602202 jest myślnik a następnie
    jeszcze 9 cyfr: 11602202-123456789
    Czy zastępując myślnik zerami uzyskam pełny numer tego rachunku?

    W raporcie z BIK-u numer rachunku kredytu jest uzupełniony tylko
    trzema zerami więc brakuje jeszcze 4 cyfr: 11602202000123456789

    Nie mam pewności po której stronie pozostałe 4 zera wstawić,
    na końcu czy w środku?