  • 1. Data: 2005-08-29 09:01:31
    Temat: Rachunek osobisty. Pekao juz dziękujemy.
    Od: "Akcent" <c...@o...pl>

    Zgodnie z obietnicą (pisałem o tym dobre 4 tygodnie temu) kartę kredytową
    Pekao SA zdałem i wyczekuję regulaminowych 45 dni, aby ostatecznie zamknąć
    temat. Wybór padł na ING, który z uśmiechem na twarzy przyjął ostatnie 3
    "bilingi" nie robiąc zbędnych problemów.

    Za punkt honoru przyjąłem sobie "olanie" Pekao w zakresie konta
    podstawowego. Ale, że i czasu mało i determinacji zabrakło temat poszedł ad
    acta. Jednak ostatnie cyrki w "moim" oddziale, nadające się do opisania na
    grupie "pl.list.serv.chomor-l", przelały czarę goryczy. Odświeżyłem stare
    notatki i wychodzi mi na to, że potrzebuję konta z:
    - obsługą via net,
    - darmowymi przelewami,
    - możliwie niską stałą opłatą,
    - łatwym dostępem do bankomatów, najchętniej bezprowizyjnych.

    W skrócie: potrzebuje odpowiednika Pekao SA w innym banku :)

    Oczwyście w poniższym zestawieniu znajdują się także banki wirtualne, gdyż w
    ogólnym rozrachunku, gdzie należy opłacać przelewy wychodzą korzystniej od
    jednorazowej opłaty na poziomie ca. 12 zł/mies.:

    1/ ING (15 zł/mies.) - najwygodniej, bo blisko domu a i KK już u nich.
    2/ Lukas (7 zł/mies.) - trochę obawiam się ich poziomu obsługi. Także blisko
    miejsca zamieszkania. To plus.
    3/ mBank - emax lub Multibank "Dla wymagajćego".

    Wiem, że wybór należy do mnie, jednak moje pytanie a raczej prosba
    adresowana jest do dawnych klientów PeakoSA, którzy przeszli do jednego z
    powyższych banków, ewentualnie znaleźli ciekawszą alternatywę.

    --
    Ave,
    Piotr

  • 2. Data: 2005-08-29 09:34:29
    Temat: Re: Rachunek osobisty. Pekao juz dziękujemy.
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Akcent"
    > Za punkt honoru przyjąłem sobie "olanie" Pekao w zakresie konta
    > podstawowego.
    (....)
> [...]
    > Także blisko
    > miejsca zamieszkania. To plus.
    > 3/ mBank - emax lub Multibank "Dla wymagajćego".

    zobacz wątek PEKAO SA
    u mnie jako staly rachunek do takich celow jakie wymieniasz
    sprawdza sie swietnie Fortis
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-08-29 14:56:20
    Od: "mival" <mival(pitolony_spam)@wp.pl>

    > zobacz wątek PEKAO SA
    > u mnie jako staly rachunek do takich celow jakie wymieniasz
    > sprawdza sie swietnie Fortis

    Popieram, e-pakiet oczywiscie.

    -------
    mival

  • 4. Data: 2005-08-29 15:15:25
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "mival"

    > Popieram, e-pakiet oczywiscie.

    oczywiscie - mialem pakiet srebrny i przenioslem sie na e-pakiet
    *** blad ***

  • 5. Data: 2005-08-29 16:17:54
    Od: "saq" <s...@p...onet.pl>

    > W skrócie: potrzebuje odpowiednika Pekao SA w innym banku :)

    sprawdz nordea
    utrzymanie konta 3 zl
    przelew 60 gr
    bankomaty BZWBK i Euronet (2 pierwsze transakcje free)
    w necie powinienes zrobic wszystko.

    Sebastian

  • 6. Data: 2005-08-29 16:26:59
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    Użytkownik "saq" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > utrzymanie konta 3 zl
    > przelew 60 gr
    > bankomaty BZWBK i Euronet (2 pierwsze transakcje free)

    a token nadal w nordei ma cene z kosmosu?

  • 7. Data: 2005-08-29 18:18:20
    Od: m...@o...pl

    > Użytkownik "saq" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a token nadal w nordei ma cene z kosmosu?

    a karta uwierzytelniająca nadal za darmo

    marcisz

  • 8. Data: 2005-08-29 19:00:47
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a karta uwierzytelniająca nadal za darmo

    ale nie ma to jak e Konto PRO w lukasie :)
    i z tokenem :)

  • 9. Data: 2005-08-30 07:10:05
    Od: "Akcent" <c...@o...pl>

    > ale nie ma to jak e Konto PRO w lukasie :)
    > i z tokenem :)

    Rozwiń myśl.

    --
    Ave,
    Piotr

  • 10. Data: 2005-08-30 08:34:18
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Akcent napisał(a):
    > 1/ ING (15 zł/mies.) - najwygodniej, bo blisko domu a i KK już u nich.

    Za to, że bank obraca sobie Twoimi pieniędzmi? Wolne żarty.

    > 2/ Lukas (7 zł/mies.) - trochę obawiam się ich poziomu obsługi. Także blisko
    > miejsca zamieszkania. To plus.

    Ich poziom obsługi nie ma znaczenia. Obsługujesz się sam :]

> [...]
    > adresowana jest do dawnych klientów PeakoSA, którzy przeszli do jednego z
    > powyższych banków, ewentualnie znaleźli ciekawszą alternatywę.

    Przebyłem podobną drogę jak Ty. U mnie sprawdza się takie połączenie:

    mBank: podstawowy rachunek + SFI + eMax Plus,
    Lukas e-Konto (nie Pro): Tylko do przelewów i zleceń stałych.
    Można jeszcze do e-Konta wziąć VE Lukasa. Kosztuje 1 PLN/mies. ale
    jeżeli płacisz kartą co najmniej 300 PLN/mies. zwrócą Ci opłatę.

    Miesięczny koszt utrzymania takiego tandemu to 60 gr. - jeden przelew w
    miesiącu mBank -> Lukas.

    Jak sobie przypomnę ile płaciłem w Pekao SA, ile czasu zmarnowałem w
    kolejkach i co w zamian dostawałem, pusty śmiech mnie ogarnia.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl